Tudta, hogy a maradék pizzából vagy párizsiból elektromos áram is lehet?

Tudta, hogy a maradék pizzából vagy párizsiból elektromos áram is lehet?

A lakossági konyhai élelmiszer- és zöldhulladék gyűjtése egyre több helyen elérhető, de mitől lesz értékes a maradék élelmiszer? És hogy lehet mindebből egy paksi atomerőmű termeléséhez mérhető energiaforrás?

#brand and content #mohu #infografika #biohulladék

index.hu logoindex.hu

104 napja

Játékos személyiségteszt: miről árulkodnak szalámi fogyasztási szokásai?

Játékos személyiségteszt: miről árulkodnak szalámi fogyasztási szokásai?

A szalámit mindenki szereti. Van aki vékonyan szeli, más pedig vastagon. Van, aki reggelire eszi, míg mások vacsorára. Lehet fogyasztani sajttal, paradicsommal vagy akár magában. De következik ebből bármi a személyiségünkre nézve?

#kvíz #brand and content #pick szeged #téliszalámi

index.hu logoindex.hu

105 napja

Minden körülmények között

Minden körülmények között

Na nem az Operában voltunk - by Hyppolit, a lakáj -, hanem menekültünk a dugóból. Az emberek jelentős részének ma már a napi "rutin" része a dugóban araszolás és menekülő útvonal keresés. Mi meg is találtuk, mutatjuk!

#videó #brand and content #vitara #tesztek #swift #across

totalcar.hu logototalcar.hu

114 napja

Bicikli és hagymahéj

Bicikli és hagymahéj

Mindannyian ismerjük Neil Armstrong híres mondatát - „Kis lépés egy embernek, de hatalmas ugrás az emberiség számára.” Gyakran látszólag apró történéssel indult meg egy jelentős változás. Rosa Parks nem adta át a helyét a buszon, egy kis garázsban elindult egy Apple nevű cég. Ezek is jó példák arra, hogy a kis dolgok (ha összeadódnak), hozhatnak nagy változást.

#brand and content #pályázat #eon #föld bajnokai #jövőnk öröksége

index.hu logoindex.hu

118 napja

Nőnapi kampányában AI sztereotípiákat cáfol a 4iG Csoport

Nőnapi kampányában AI sztereotípiákat cáfol a 4iG Csoport

Bár a technológiai iparágat sokan még mindig férfiközpontúnak tartják, a valóság ennél sokkal sokszínűbb. A 4iG Csoport nőnapi kampányának célja a társadalmi és AI sztereotípiák lebontása, ezáltal a nők technológiában betöltött szerepének erősítése.

#videó #mesterséges intelligencia #brand and content #technológia #ai #nők #4ig

index.hu logoindex.hu

121 napja

Az Ön otthonát érte már lakáskár? Hogyan sikerült elrendezni?

Az Ön otthonát érte már lakáskár? Hogyan sikerült elrendezni?

Aki már átélte, hogy a lakásában valamilyen, esetlegesen akár nagyobb értékű kár keletkezett, tudja, mindez milyen nehéz folyamatot jelent. Mit kell tenni először? Kihez lehet fordulni? Mire kell figyelni? Két kollégánk is hasonló cipőben járt, cikkünkben az átélt tapasztalataikat és tanácsaikat osztják meg: minek köszönhetően sikerült viszonylag gyorsan kilábalniuk a bajból és mit tanultak a történekből?

#brand and content #alulbiztosítottság #lakásbiztosítosítás #lakáskárok

index.hu logoindex.hu

123 napja

Lejárt az állampapírja? Szakértőt kérdeztünk egy másik befektetési lehetőségről

Lejárt az állampapírja? Szakértőt kérdeztünk egy másik befektetési lehetőségről

Sokaknak mostanában járt, vagy jár le az állampapírja, és adódik a kérdés, hogyan tovább? Ezek a papírok jó ideig sláger befektetési formának számítottak, ám manapság már nem ennyire egyértelmű ez a trend. Írásunkban egy másik lehetőséget járunk körbe.

#brand and content #ingatlanpiac #lakáspiac #ingatlanfejlesztés #ingatlanárak

index.hu logoindex.hu

125 napja

Olyan helyen jártunk Viczián Viktóriával, ahová csak nagyon kevesen jutnak be!

Olyan helyen jártunk Viczián Viktóriával, ahová csak nagyon kevesen jutnak be!

Az életünket ma már főként virtuálisan éljük. Szinte majdnem mindent az interneten keresztül intézünk el, és a fejlődés iránya is azt mutatja, hogy a jövőben ez csak még inkább így lesz. De vajon azt a töménytelen mennyiségű adatot, ami a digitális folyamatok során keletkezik, hol tárolják? Hogyan biztosítják az adatok védelmet? Videós stábunk ellátogatott Magyarország legmodernebb adatközpontjába, tartson velünk!

#videó #brand and content #adatközpont #one

index.hu logoindex.hu

128 napja

Bezzeg az én időmben? A generációs különbségek áthidalhatóak egy munkahelyen - – beszélgetés László Gáborral, a Tesco Akadémia vezetőjével

Bezzeg az én időmben? A generációs különbségek áthidalhatóak egy munkahelyen - – beszélgetés László Gáborral, a Tesco Akadémia vezetőjével

A pár éve bevezetett duális képzés következtében a tizenéves tanulók és a náluk jóval idősebb emberek együtt dolgoznak a képzőhelyeken. Szakértővel beszélgettünk többek között a generációs különbségekről, de közben egy figyelemre méltó képzőhely is bemutatásra kerül.

#interjú #brand and content #tesco #lászló gábor

index.hu logoindex.hu

129 napja

Olyan helyen jártunk Viczián Viktóriával, ahová csak nagyon kevesen jutnak be!

Olyan helyen jártunk Viczián Viktóriával, ahová csak nagyon kevesen jutnak be!

Az életünket ma már főként virtuálisan éljük. Szinte majdnem mindent az interneten keresztül intézünk el, és a fejlődés iránya is azt mutatja, hogy a jövőben ez csak még inkább így lesz. De vajon azt a töménytelen mennyiségű adatot, ami a digitális folyamatok során keletkezik, hol tárolják? Hogyan biztosítják az adatok védelmet? Videós stábunk ellátogatott Magyarország legmodernebb adatközpontjába, tartson velünk!

#videó #brand and content #adatközpont #digitalizáció

index.hu logoindex.hu

130 napja

Így vesznek használ autót olvasóink

Így vesznek használ autót olvasóink

2024-ben több mint 900 000 használt autót vásároltak Magyarországon, ez hatalmas szám! Olvasóinktól többek között azt kérdeztük, pórul jártak-e használtautó-vásárlás során, mitől félnek leginkább, milyen megoldásokkal próbálják elkerülni, hogy átverjék őket. Nézze meg, milyen eredmények születtek!

#brand and content #totálkár #használtautó-piac #identi #kiértékelő

index.hu logoindex.hu

137 napja

Tudja, mi lesz február 22-én?

Tudja, mi lesz február 22-én?

Egy valódi közösségi élményben lehet része, ha kilátogat a Városligetbe. A nem hétköznapi télűző eseményre a szervezők idegenvezetéssel egybekötött sétával, mancskirakó flashmobbal és még ajándékfánkokkal is készülnek. A program ingyenes!

#brand and content #városliget #programajánló #kutyabarát #falkaséta

index.hu logoindex.hu

141 napja

A múlt század embere sci-finek nézné ezt a furmányos KRESZ-tesztet

A múlt század embere sci-finek nézné ezt a furmányos KRESZ-tesztet

Ma már elképzelni se tudjuk, hogyan vezettek itthon jogosítvány, illetve szinte bármiféle közlekedési szabályozás nélkül. A növekvő volumen kordában tartására végül megszületett a KRESZ előhírnöke, ami összesen 17 szabályból állt. Cikkünkből kiderül, hogy ki szerezte az első jogosítványt, de olvasóinkat is próbára tesszük: egy leleményes kérdéssorral tesztelhetik tudásukat.

#brand and content #jogosítvány #autóvezetés #kresz-teszt #edukresz

index.hu logoindex.hu

146 napja

Nem gondolná, de ezeket a technológiai újításokat is fiatal tudósoknak köszönhetjük!

Nem gondolná, de ezeket a technológiai újításokat is fiatal tudósoknak köszönhetjük!

Ha a feltalálókra gondolunk, akkor legtöbbünknek egy idős ember jut az eszünkbe, pedig a fiatalok évszázadok óta élen járnak az innovációban. Írásunkban a technika történetének fordulópontjait vesszük sorra, a végén pedig kitérünk arra, mit tanulhatunk a fiatalokról.

#brand and content #telekom #digitalizáció #gőzgép #hello szülő #innovátorok

index.hu logoindex.hu

156 napja

Hogyan veszünk használt autót?

Hogyan veszünk használt autót?

Magyarországon 2024-ben 121 607 személyautót helyeztek újonnan forgalomba, míg tavaly körülbelül 909 000 használt autó cserélt gazdát az országban, és ezen járművek több mint 36 százaléka legalább 20 éves autó volt. A használtautó-vásárlás számtalan csapdát rejt, nem véletlenül ugrik be sokaknak elsőként az átverés kifejezés.

#brand and content #használt autó #totálkár #kérdőív #identi

index.hu logoindex.hu

158 napja

Bűncselekményeknek is elejét vehetnénk, ha tanulnánk a fiataloktól?

Bűncselekményeknek is elejét vehetnénk, ha tanulnánk a fiataloktól?

A mai korunkat a digitális forradalomként is emlegetik. De nem elég lépést tartani a legújabb infokommunikációs fejlesztésekkel, az is fontos, hogy tudatában legyünk az online tér biztonságos használatának. De honnan tanulhatjuk meg mindezt, ha nem vagyunk született netes géniuszok?

#brand and content #telekom #ügyfélkapu plusz #digitális érettség

index.hu logoindex.hu

159 napja

Ezt a Pennyt tapadósan szerették

Ezt a Pennyt tapadósan szerették

1837-ben egy brit tanár olyan találmánnyal rukkolt elő, amely megreformálta az addigi üzenetküldést, és azóta is az életünk része. Na de mi inspirálta és valóban ismerjük-e, mekkora hatása lett ennek a kis papírdarabnak, amely akár milliókat is érhet ma már?

#brand and content #pénzmúzeum #pénzügyi kilátások #béleggyűjtemény #bélyegmúzeum

index.hu logoindex.hu

160 napja

Befektetési 101 - milyen kérdéseket tegyünk fel magunknak?

Befektetési 101 - milyen kérdéseket tegyünk fel magunknak?

A pénzügyi tervezés első, és talán legfontosabb kérdése, hogy mit szeretnénk elérni a befektetéssel? Már erre is nagyon sokféle válasz létezik, de milyen más szempontokra kell mindenképp figyelni, hogy jól gazdálkodjunk a pénzünkkel?

#befektetés #brand and content #hozam #erste #pénzügyi tudatosság

index.hu logoindex.hu

167 napja

Így használja a REpont automatát, hogy ne legyen idegeskedés

Így használja a REpont automatát, hogy ne legyen idegeskedés

Jó néhány hónapja útjára indult az italos palackok visszaváltásának folyamata. A rendszer működése nem mindig tűnhet egyszerűnek, de videónkban egyéni megközelítést mutatunk.

#brand and content #mol #mohu #visszaváltás #repont

index.hu logoindex.hu

171 napja

Ön tudja, mit fogadtak meg Babilónia uralkodói az új évre?

Ön tudja, mit fogadtak meg Babilónia uralkodói az új évre?

Az újévi ígéreteknek több ezer éves története van. Írásunkban a teljesség igénye nélkül vázoljuk fel ezt, majd kitérünk a leggyakoribb újévi fogadalmakra, végül adunk egy hasznos tippet a betartásukhoz is

#újévi fogadalom #brand and content #tesco #táplálkozás

index.hu logoindex.hu

175 napja

Ez most csizma az asztalon?

Ez most csizma az asztalon?

Az E.ON elsősorban energiaszolgáltatóként van jelen az emberek fejében, és jellemzően nem ennél a cégnél keresgélnénk autókat. De akkor miért vannak náluk autók? Ráadásul nem is akármilyenek!

#elektromos autó #brand and content #eon #e-mobilitás

totalcar.hu logototalcar.hu

178 napja

Tényleg családbarát ez a cég?

Tényleg családbarát ez a cég?

Ahhoz, hogy egy vállalatot családbarátnak tekintsünk, többféle szempontot kell figyelembe venni, legyen szó családalapításról, friss diplomásokról, vagy egy betegségből való felépülésről. Ebben a cikkünkben egy konkrét cégen keresztül mutatjuk be, milyen juttatásokkal és szemlélettel támogathatják a munkavállalókat különféle élethelyzetekben - sikeresen.

#brand and content #mol #családbarát munkahely #családbarát vállalat

index.hu logoindex.hu

188 napja

Ön szokott újévi fogalmat tenni?

Ön szokott újévi fogalmat tenni?

Az újévi fogadalom egy régi szokás, bár van, aki szerint nem csak újévkor kellene változtatni az életünkön. De mi van, ha a változás nem megy egyik napról a másikra? Videónkban a budapesti járókelőket kérdeztük!

#szilveszter #brand and content #év vége #szerencse

index.hu logoindex.hu

189 napja

Az Index-olvasók eredménye egyáltalán nem lett égő

Az Index-olvasók eredménye egyáltalán nem lett égő

Pár héttel ezelőtt kérdőívet adtunk közre, teszteltük olvasóink tudását az égés témaköréről. A válaszokból az derült ki, hogy az Index-olvasók tisztában vannak a jelenséggel, sőt még az ártalomcsökkentés témájában is otthonosan mozognak.

#kvíz #brand and content #károsanyag-kibocsátás #égés #dohányzás

index.hu logoindex.hu

196 napja

Sok esetben a derékfájás a tünete a súlyos betegségnek - Beszélgetés a mielóma multiplexről Dr. Váróczy László hematológus egyetemi docenssel

Sok esetben a derékfájás a tünete a súlyos betegségnek - Beszélgetés a mielóma multiplexről Dr. Váróczy László hematológus egyetemi docenssel

A mielóma multiplex kevéssé ismert rákos betegség, pedig hazánkban is ezres nagyságrendben érint embereket. Viszonylag gyakori, hogy kezdetben teljesen más jellegű problémára gyanakszanak az orvosok, hiszen tünetei merőben eltérnek a más hasonló típusú rákos betegségektől.

#interjú #brand and content #életminőség #diagnosztika #mielóma

index.hu logoindex.hu

198 napja

„Nem mindennapos, hogy a jegesmedve kikerget a kifutóból”

„Nem mindennapos, hogy a jegesmedve kikerget a kifutóból”

Hogyan lehet befogni egy vadlovat, megvizsgálni egy orrszarvút, vagy vért venni egy viperától? Milyen veszélyekkel néznek szembe az állatorvosok és az állatmentők? A Spektrumon látható Dr. S.O.S. – Vészhelyzet a vadonban című sorozat műsorvezetőivel beszélgettünk.

#brand and content #vadon jani #spektrum #doku reallity #dr s.o.s

index.hu logoindex.hu

199 napja

Az utca emberét így akarták átverni az online csalók - Ön ki tudta volna védeni ezeket a helyzeteket?

Az utca emberét így akarták átverni az online csalók - Ön ki tudta volna védeni ezeket a helyzeteket?

Évek óta jellemző a trend, hogy egyre több vásárlást intézünk online úton, karácsony táján pedig az ajándékok beszerzését intézzük az interneten keresztül. Sajnos az online csalók is jelen vannak, erről kérdeztük az utca emberét és szakértőket is. Ön ki tudta volna védeni ezeket a helyzeteket?

#videó #brand and content #otp #online vásárlás #csalók

index.hu logoindex.hu

199 napja

Még több cikk…