Fontos bejelentést tett a minisztérium: komoly összeg maradt meg a programból, meghosszabbítják a határidőt
A 30 milliárdos keretből 28 milliárdra csaptak le a vállalatok, hogy e-autóhoz jussanak. Az Energiaügyi Minisztérium a megmaradt két milliárdot is megpályáztatja. Meghosszabbítja a Energiaügyi
economx.hu
99 napja
Meghosszabbítják az e-autós pályázatot
Meghosszabbítja a Energiaügyi Minisztérium a vállalati e-autó támogatási programot - jelentette be a tárca parlamenti államtitkára szombaton közösségi oldalán.
infostart.hu
99 napja
Maradt még 2 milliárd forint a vállalati e-autó támogatási programban, az érdeklődők siessenek
Meghosszabbítja a Energiaügyi Minisztérium a vállalati e-autó támogatási programot – jelentette be a tárca parlamenti államtitkára közösségi oldalán.
piacesprofit.hu
99 napja
Balasa Levente: az energiaközösségek és a digitális technológia kulcsszerepe a jövő energiájában
Az energiarendszer hatékonyságát növelné, ha a megtermelt energiát helyben fogyasztanák el, nem pedig utaztatnák a hálózaton – mondta el az InfoRádió Aréna című műsorában Balasa Levente. A Siemens Zrt. Smart Infrastructure szakmai igazgatója beszélt az elektromos autók szerepéről és az akkumulátorgyárak energiaellátásának a kihívásairól is.
infostart.hu
100 napja
Érkezik az AUDI első e-autója, a jól ismert karikák nélkül
Ne lepődjön meg, ha a megszokott négykarikás logó helyett az AUDI feliratot látja majd autókon. Akkor minden bizonnyal a német cég és a kínai SAIC közös vállalatának járműveit látja.
economx.hu
104 napja
Továbbra is a BYD a legkeresettebb az e-autó programban
Másfélezernél többet vennének már támogatással a legnépszerűbb gyártó autóiból.
magyarnemzet.hu
106 napja
Új világ jön? A BYD új ultragyors e-autó-töltőjével mindössze 5 perc alatt lehet 400 kilométerre „feltankolni”
A hosszú töltési idő továbbra is az elektromos járművek legjelentősebb hátránya a benzin- és dízelmotoros autókhoz képest. A kínai EV-óriás BYD azonban azt állítja, hogy gyakorlatilag megszüntette az elektromos töltés és a benzinüzemű tankolás sebessége közötti különbséget. Az előnyök kezdetben csak Kínában lesznek elérhetőek. Ha azonban a termelés beindul a vállalat szegedi gyárában, akár még Magyarországon is megjelenhet ez a meglehetősen felforgatónak tűnő technológia.
blikk.hu
109 napja
Új világ jön? A BYD új ultragyors e-autó-töltőjével mindössze 5 perc alatt lehet 400 kilométerre „feltankolni”
A hosszú töltési idő továbbra is az elektromos járművek legjelentősebb hátránya a benzin- és dízelmotoros autókhoz képest. A kínai EV-óriás BYD azonban azt állítja, hogy gyakorlatilag megszüntette az elektromos töltés és a benzinüzemű tankolás sebessége közötti különbséget. Az előnyök kezdetben csak Kínában lesznek elérhetőek. Ha azonban a termelés beindul a vállalat szegedi gyárában, akár még Magyarországon is megjelenhet ez a meglehetősen felforgatónak tűnő technológia.
blikk.hu
109 napja
Tarolt a Xiaomi, gigaprofitot halmozott a kínai tech-óriás
Kapkodták a Xiaomi mobiljait és e-autóit is, ennek eredményeként 35 százalékkal nőtt a kínai elektronikai cég adózott eredménye és rekordszintet ért el a bevétele is tavaly. Erőteljesen
economx.hu
109 napja
Kiderült, hol gyártják majd az olcsó német villanyautót
Európa leghatékonyabb autógyárából gördül majd ki az ID. Every1 modell. A Volkswagen elektromos gépkocsiját 8 millió forint körüli áron dobják piacra. Nagy erőkkel dolgozik a Volkswagen olcsó
economx.hu
111 napja
Padlóra vitték az EU-s vámok a Magyarországgal tervező autógyártót
Az Európai Unió által bevezetett magasabb vámok miatt a kínai állami autógyártó, a GAC jelentős stratégiai átalakításra kényszerült, hogy versenyképes maradjon az európai piacon. A vállalat hibrid modellek bevezetését és helyi gyártás elindítását tervezi, hogy csökkentse a tarifák okozta költségeket és biztosítsa hosszú távú jelenlétét. A cég korábban egy magyarországi gyárépítés lehetőségét is vizsgálta – írja a Financial Times .
portfolio.hu
123 napja
Kitálaltak a Nissannál: ez vágta gallyra a japán óriásfúziót
Költséghatékonysági érvekre hivatkozva szerette volna a Honda elérni, hogy a saját e-Power hibrid technológiája helyett az ő e:HEV rendszerüket használja a Nissan. Újabb részletek derültek
economx.hu
137 napja
Kiderült az igazság az elektromos autók kötelező karbantartásáról
Tévhit, hogy az elektromos autók sosem igényelnek szervizelést, vagy hogy a karbantartás teljesen elhagyható. Bár kevesebb a mozgó alkatrész, mint benzines társaiknál, így is szükségük van
economx.hu
139 napja
Pereg a zöldítési biznisz, tízmilliárdokat osztott szét a kormány
Már közel 6000 tisztán elektromos járművet vásároltak az Energiaügyi Minisztérium vállalati e-autó programjának a támogatásával. Meghaladta az ötezret a vállalati e-autó programra beérkezett
economx.hu
142 napja
Cégek ezrei zöldítik flottájukat állami támogatással
Meghaladta az ötezret a vállalati e-autó programra beérkezett kérelmek száma. A gazdasági társaságok közel 5900 tisztán elektromos járművet vásárolnak összesen 22,8 milliárd forint állami hozzájárulással. A március végéig jelezhetik igényüket akár 64 millió forint támogatásra.
piacesprofit.hu
142 napja
Pörög a villanyautós pályázat, a támogatás egy jelentős része már gazdára is talált
A 30 milliárd forintos keretösszeg negyedét már ki is fizette az Energiaügyi Minisztérium, a pályázati helyek háromnegyede pedig már be is telt az e-autó programban. A tárca szerint 2,6
economx.hu
148 napja
Még maradt kis idő a támogatott autóvásárlásra
Maradt a pályázati kasszában mintegy 8 milliárd forint, amelyből támogatást igényelhetnek a vállalatok elektromos járművek beszerzéséhez. De nem árt sietni, mert a pénz is fogy és az idő
economx.hu
151 napja