Nagy Márton tervei és a nemzeti bajnokok: vannak jó cégeink, de eléggé önsorsrontók vagyunk
Az új versenyképességi stratégiában fontos elem a nemzeti bajnokok, külföldön is menő magyar brandek felfuttatása. Csak ebben nem biztos, hogy úgy lehet a legjobban segíteni a cégeket, ha felülről ösztönzi a kormány a térhódítást. A nemzetközi siker inkább mikroszinten igényel kőkemény munkát, piacpuhítást, vállalkozó attitűdöt.
telex.hu
442 napja
Őrületes lett a tempó a kiskereskedelmi kommunikációban
Nem könnyű a helyzet a kiskereskedelmi vállalati kommunikációban. A Covid-járvány volt a vízválasztó - többek között erről beszélt Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője a Pénzcentrum által szervezett RETAIL DAY 2024 konferencián.
portfolio.hu
451 napja
Döntött a bíróság, négy év cenzúra után újra leírhatjuk a Hell tulajdonosainak nevét
Egy érvényben lévő ideiglenes intézkedés miatt kiadónk négy éve el volt tiltva attól, hogy a Hell Energy kapcsán megemlítse a tulajdonos Barabás család tagjainak nevét. Nemrég döntött a bíróság, a pert a Forbes kiadója nyerte. The post Döntött a bíróság, négy év cenzúra után újra leírhatjuk a Hell tulajdonosainak nevét appeared first on Forbes.hu .
forbes.hu
469 napja
Pokoli italt vitt Szijjártó Iránba
Már hozzászokhattunk, hogy a külgazdaság terén új régiók felé nyit a kormány. Legutóbb azonban egy olyan országban kötött szerződéseket Magyarország, illetve magyar vállalatok, ami még a (h)unortodoxiához szokottak számára is meglepő.
hang.hu
485 napja
A Hell új reklámarcának életébe betekintést nyerhetnek a rajongók – videó
A színész a 365 nap című filmnek köszönhetően vált világsztárrá.
493 napja
Nem pálya: 3 éve adták át, 200 milliárdba került, de le kell zárni a hibák miatt
Holnap mindkét irányba lezárják az M30-as autópályát, veszélyes a pálya Szikszó mellett. Hónapokig így is maradhat. The post Nem pálya: 3 éve adták át, 200 milliárdba került, de le kell zárni a hibák miatt appeared first on Forbes.hu .
forbes.hu
507 napja
Nem akármelyik Netflix-sztár lett a Hell új reklámarca
Megvan a Hell új arca, a több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg
economx.hu
508 napja
Magyar energiaitalt reklámoz a világ egyik legismertebb modell-színésze
Hazánk piacvezető üdítőgyártójának lett a reklámarca Michele Morrone.
509 napja
Nemzetközi amatőr bokszversenyt rendez a Hell Energy
Az energiaital-gyártó tíz ország legjobb bokszolóit keresi.
522 napja
Nemzetközi amatőr bokszversenyt rendez a Hell Energy
Az energiaital-gyártó tíz ország legjobb bokszolóit keresi.
522 napja