Hiába fizetnek a felhasználók, nem ússzák meg a reklámokat a Spotifyon? Most végre tisztázta a kérdést a cég
Hosszú találgatások után végre tiszta vizet öntött a pohárba a svéd streamingplatform, a Spotify a reklámokkal kapcsolatban. Eddig egyértelmű volt, hogy aki hajlandó fizetni a prémium változatért, az reklámmentesen élvezheti a zenehallgatást. Azonban az elmúlt időszakban a fizető felhasználók is hirdetésekkel találkoztak a platformon. Elárulta a Spotify, hogy mire számíthatunk a jövőben.
blikk.hu
89 napja
Nem hátrál az IKEA: továbbra is gyártják a szivárványos táskákat
Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.
mandiner.hu
89 napja
Egyre inkább úgy tűnik, hogy Kína lép az Egyesült Államok helyére
Miután Donald Trump leállította a USAID programot, Kína gyorsan lépett: megpróbálja pótolni a kieső amerikai forrásokat, ám ebben egy burkolt reklámtevékenység is van. Egyre több információ
economx.hu
91 napja
Nagy változás jön 2026-tól Horvátországban
A horvát parlament csütörtökön elfogadta a szerencsejáték-törvény módosításait, amely 2026-tól betiltja a játékgépeket a vendéglátóhelyeken, és számos intézkedést vezet be a játékfüggőség elleni küzdelem érdekében - közölte a Croatia Week .
portfolio.hu
91 napja
Hogyan netezik a "TikTok-generáció"? Íme a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
Más világban nevelkedtek, más hatások érték a Z generációt, vagyis azokat a 16-30 év közötti fiatalokat, akik mostanában érkeztek meg a munkaerőpiacra, akik éppen most teremtik meg az egzisztenciájukat és lesznek stabil részei a fogyasztói társadalomnak. Ők azok, akik próbálnak egyszerre jelen lenni az online és a fizikai világban egyaránt. Ez a hibrid életforma alapjaiban határozza meg, hogy milyen tartalmakat fogyasztanak, milyen termékeket vásárolnak, illetve, hogy miként reagálnak a termékek, szolgáltatások, és a márkák üzeneteire. Egy átfogó Z generációs felmérést mutatott be a Compact TV, amelyben a fiatalok reklám- és tartalomfogyasztási szokásait vizsgálják. Sok meglepő tény is kiderült, például, hogy legjobban a YouTube videókat megszakító hirdetések idegesítik a fiatalokat, de az is, hogy a várakozásokkal ellentétben igenis néznek TV-t.
portfolio.hu
93 napja
Most érdemes beszállni: robbanás előtt a retail média piac
A retail média itt van és itt fog maradni, a következő időszakban pedig öt-hatszoros költésnövekedést generálhat. Noha a siker kulcsa továbbra is egy kiegyensúlyozott médiamix használata, a kereskedőknek meg kell érteniük, hogy bizonyos szempontból tartalomelőállító szerepkört töltenek be. A Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencián szakértők részletesen vitatták meg a szegmens lehetőségeit és kihívásait.
portfolio.hu
95 napja
Milliós influenszer kampányok: így vadásznak hiteles véleményvezérekre a hazai márkák
Az influenszer marketing kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettek szakértők a Portfolio Retail Day 2025 konferencián. A panelbeszélgetés résztvevői szerint a hitelesség és a megfelelő tematizálás kulcsfontosságú, miközben a kampányok költségei egyre magasabbak - közölte a Pénzcentrum .
portfolio.hu
96 napja
A motorra állított pezsgőspoharak a múlté, a tetőn álló kung fu mester most a divat
Az autó vagy a Wing Tsun mester ügyesebb?
totalcar.hu
97 napja
Édesanyám Hunyadit nézett
Volt szex, gyilkosság, aztán bemondták, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlott, mert jött a reklám.
mandiner.hu
98 napja
Ravasz módszert alkalmaz a YouTube
Tesztüzemben már zajlik a reklámmentes videónézést kínáló linkek megosztása lehetősége a YouTube Premium felhasználóknál, de korántsem biztos, hogy élesben is világszerte el fog indulni az opció.
infostart.hu
98 napja
Trump üdvöskéinek viszi be az első ütéseket az EU
Az Európai Bizottság bírságokat szabhat ki az Apple-re és a Metára a digitális piacokról szóló jogszabály (DMA) alapján. A cél az amerikai technológiai óriások törvényi megfelelésének kikényszerítése, miközben Brüsszel leadja a figyelmeztető lövését is Washingtonra a kereskedelmi háborúban. A várható döntések értelmében az Apple-nek módosítania kell az App Store szabályait, a Metának pedig a reklámmentes szolgáltatásért fizetős, vagy adataik megosztását kérő modelljén kell változtatnia. A Bizottság erősen fontolgatja, hogy az amerikai szolgáltatásokat, köztük a Big Tech cégek működését érintő korlátozásokat alkalmaz a 25 százalékos autóipari vámokra válaszul.
portfolio.hu
101 napja
Az influenszerek tömeges ellenőrzésébe kezd a fogyasztóvédelem
Ellenőrzése alá vonja a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelemi Hatóság a különböző reklámhordozókat, kirakatokat és reklámújságokat. A gyermekek és fiatalkorúak védelme érdekében indítanak vizsgálatokat.
infostart.hu
104 napja
A Meta újabb országban fontolgatja, hogy bevezeti az előfizetéses Facebookot és Instagramot
A Facebook és az Instagram tulajdonosa, a Meta egy olyan fizetős előfizetést fontolgat az Egyesült Királyságban, amely eltávolítaná a hirdetéseket a platformjairól. A tervek szerint a közösségi oldalakat használó embereket arra lehetne kérni, hogy fizessenek a reklámmentes élményért, ha nem szeretnék, hogy az adataikat nyomon kövessék. Mindez azután került újra terítékre, hogy a vállalat a múlt héten egy hosszas jogi csatározást követően beleegyezett, hogy egy brit nőt nem céloz meg hirdetésekkel.
blikk.hu
104 napja
Amikor szemét volt egy másik gyerek az enyémmel az oviban, akkor úgy éreztem, hogy őszintén utálom
Egy apának ösztönszerűen kell döntenie olyankor, amikor azt látja, hogy a gyereke valami szörnyű dolgot művelt – erről szól a Berlinalén debütált Minden Rendben, Sós Bálint Dániel első filmje, amiben Hajdu Szabolcs alakítja a tanácstalan apát. A rendezővel beszélgettünk arról, hogyan építette fel a film világát, illetve arról is, hogy akármit mondanak Hajdu Szabolcsról, azt ő simán elhinné.
telex.hu
104 napja
Elfuserált marketing-akció lehetett a Lipton tea megszüntetése
A Lipton Ice Tea bejelentette legnépszerűbb őszibarackos italának megszüntetését , majd egy napon belül visszavonta a döntést, amit később egy korai áprilisi tréfának nevezett. A marketing szakértők szerint azonban a PR-húzás több kárt okozhatott, mint hasznot - jelentette a Grocery Gazette .
portfolio.hu
109 napja