Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan
Mészáros Lőrinc és Szíjj László két legfontosabb vállalatának saját tőkéje úgy nőtt durván a nyolcvanszorosára 12 év alatt, hogy közben 130 milliárdot kivettek a cégekből. The post Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan first appeared on G7 - Gazdasági sztorik érthetően .
g7.hu
473 napja
Nem pálya: 3 éve adták át, 200 milliárdba került, de le kell zárni a hibák miatt
Holnap mindkét irányba lezárják az M30-as autópályát, veszélyes a pálya Szikszó mellett. Hónapokig így is maradhat. The post Nem pálya: 3 éve adták át, 200 milliárdba került, de le kell zárni a hibák miatt appeared first on Forbes.hu .
forbes.hu
507 napja
Háromszázmilliárd forinttal drágul a koncessziós szerződés az M1 bővítés és több projekt átütemezése miatt
Az M1 M0-s és Bicske közötti bővítését is átadja az állam Szíjj László és Mészáros Lőrinc cégének. A korábbi lassítás helyett ismét gyorsítanának a sztrádaépítéseken. The post Háromszázmilliárd forinttal drágul a koncessziós szerződés az M1 bővítés és több projekt átütemezése miatt first appeared on G7 - Gazdasági sztorik érthetően .
g7.hu
517 napja
Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival
Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek. The post Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival first appeared on G7 - Gazdasági sztorik érthetően .
g7.hu
524 napja