A Mercedes-Benz Miskolc sikersztorija: kilenc év alatt a semmiből az élmezőnyig

A Mercedes-Benz Miskolc sikersztorija: kilenc év alatt a semmiből az élmezőnyig

Kilenc éve kevesen hittek abban, hogy egy prémium autómárkának lehet jövője Miskolcon. Először Balogh József is visszautasította, hogy vezessen itt egy újonnan induló Mercedes-szalont, aztán befektetők segítségével megpályázta, elindította, majd az egyik legsikeresebb vidéki márkakereskedéssé tette. Ennek leglátványosabb bizonyítéka az utcakép: korábban alig lehetett Mercedest látni a városban, de a márka mostanra meghatározó jelenléttel bír […]

#miskolc #mercedes-benz #prémium autó #sikersztori #támogatói tartalom

forbes.hu logoforbes.hu

90 napja

Felejthetetlen csapatépítő élmények a Familyparkban

Felejthetetlen csapatépítő élmények a Familyparkban

A folyamatosan változó üzleti világban az erős csapatok jelentik a siker kulcsát. De hogyan lehet a munkatársakat és üzleti partnereket olyan módon összehozni, amely inspirál és hosszú távon összekovácsol? A válasz Ausztria legnagyobb szabadidőparkjában, a Familyparkban rejlik. Itt az együttműködés, az adrenalin és a gasztronómiai élmények egyedülálló üzleti eseménnyé alakulnak. Stratégia és játék: Csapatépítés izgalommal […]

#csapatépítés #támogatói tartalom #print #familypark #üzleti esemény

forbes.hu logoforbes.hu

96 napja

Dunaville Lakópark, értékálló otthonok páratlan dunai panorámával

Dunaville Lakópark, értékálló otthonok páratlan dunai panorámával

Az ADM Ingatlanfejlesztő Kft. Győr egyik legkülönlegesebb lakóingatlan-fejlesztését kezdte meg, a város egyik kedvelt, dinamikusan fejlődő részén, közvetlenül a Mosoni-Duna partján. A Dunaville otthonaiban egyszerre élvezhetjük majd a természet közelségét és a belváros pezsgő hangulatát. A fejlesztés három ütemben valósul meg, összesen 208 prémium minőségű lakással, 11 földszinti irodával és 6 üzlethelyiséggel biztosítva a rendelkezésre […]

#támogatói tartalom #print #dunai panoráma #dunaville lakópark #ingatlan fejlődés

forbes.hu logoforbes.hu

96 napja

AI a zsebedben

AI a zsebedben

Kipróbáltuk a Samsung csúcstelefonját a Galaxy S25 Ultrát és az egészséges életmódot segítő okos gyűrűt, a Galaxy Ringet, és szó szerint a saját bőrünkön tapasztaltuk meg, milyen, ha a mesterséges intelligencia minden pillanatban a segítségünkre lehet. A telefonban annyi AI funkció van, hogy csak ez külön cikket érdemelne, de nézzük meg a legfontosabb tapasztalatokat! Ha […]

#egészséges életmód #samsung galaxy #támogatói tartalom #okos gyűrű #ai funkciók

forbes.hu logoforbes.hu

98 napja

Dunaville Lakópark, értékálló otthonok páratlan dunai panorámával

Dunaville Lakópark, értékálló otthonok páratlan dunai panorámával

Az ADM Ingatlanfejlesztő Kft. Győr egyik legkülönlegesebb lakóingatlan-fejlesztését kezdte meg, a város egyik kedvelt, dinamikusan fejlődő részén, közvetlenül a Mosoni-Duna partján. A Dunaville otthonaiban egyszerre élvezhetjük majd a természet közelségét és a belváros pezsgő hangulatát. A fejlesztés három ütemben valósul meg, összesen 208 prémium minőségű lakással, 11 földszinti irodával és 6 üzlethelyiséggel biztosítva a rendelkezésre […]

#mosoni-duna #támogatói tartalom #dunaville lakópark #prémium minőség #értékálló otthonok

forbes.hu logoforbes.hu

98 napja

Biztonság a változásban: tízéves a House of Business

Biztonság a változásban: tízéves a House of Business

A mai világ egyik legnagyobb kihívása a kiszámíthatatlanság, a House of Business azonban éppen erre építette üzleti modelljét, s így váltak a rugalmas irodabérleti megoldások piacán mára megkerülhetetlen szereplővé. A cég márciusban nyitja ötödik budapesti lokációját a bel-budai BEM Centerben, és ezzel új fejezet is kezdődik a vállalat életében. „Amikor 2016-ban egyedül kezdtem, a recepción […]

#támogatói tartalom #print #kiszámíthatatlanság #rugalmas irodabérlet #budapesti lokáció

forbes.hu logoforbes.hu

119 napja

Biztonság a változásban: tízéves a House of Business

Biztonság a változásban: tízéves a House of Business

A mai világ egyik legnagyobb kihívása a kiszámíthatatlanság, a House of Business azonban éppen erre építette üzleti modelljét, s így váltak a rugalmas irodabérleti megoldások piacán mára megkerülhetetlen szereplővé. A cég márciusban nyitja ötödik budapesti lokációját a bel-budai BEM Centerben, és ezzel új fejezet is kezdődik a vállalat életében. „Amikor 2016-ban egyedül kezdtem, a recepción […]

#biztonság #támogatói tartalom #irodabérlet #kiszámíthatatlanság #house of business

forbes.hu logoforbes.hu

119 napja

JTI Hungary: fókuszban az innovációs stratégia és a társadalmi felelősségvállalás

JTI Hungary: fókuszban az innovációs stratégia és a társadalmi felelősségvállalás

A JTI Hungary 17 éve meghatározó szereplője a hazai dohánypiacnak, ahol hagyományos dohánytermékeket és potenciálisan csökkentett kockázatú alternatívákat kínál, miközben komoly adóbevételt generál, jelentős mértékben hozzájárulva a nemzetgazdasághoz. A fogyasztói szokások folyamatosan változnak, így nagyobb teret adunk a hevített dohánytermékeknek, miközben egyre hangsúlyosabb a társadalmi felelősségvállalásunk – emelte ki a japán gyökerekkel rendelkező nemzetközi vállalat, […]

#társadalmi felelősségvállalás #támogatói tartalom #print #dohánypiac #innovációs stratégia

forbes.hu logoforbes.hu

124 napja

JTI Hungary: fókuszban az innovációs stratégia és a társadalmi felelősségvállalás

JTI Hungary: fókuszban az innovációs stratégia és a társadalmi felelősségvállalás

A JTI Hungary 17 éve meghatározó szereplője a hazai dohánypiacnak, ahol hagyományos dohánytermékeket és potenciálisan csökkentett kockázatú alternatívákat kínál, miközben komoly adóbevételt generál, jelentős mértékben hozzájárulva a nemzetgazdasághoz. A fogyasztói szokások folyamatosan változnak, így nagyobb teret adunk a hevített dohánytermékeknek, miközben egyre hangsúlyosabb a társadalmi felelősségvállalásunk – emelte ki a japán gyökerekkel rendelkező nemzetközi vállalat, […]

#társadalmi felelősségvállalás #támogatói tartalom #dohánypiac #hevített dohánytermékek #innovációs stratégia

forbes.hu logoforbes.hu

125 napja

Így fektess be, ha 100 évig akarsz élni!

Így fektess be, ha 100 évig akarsz élni!

Az élettartam növekedésének napos oldala nyilvánvaló, de a hosszabb élet végül is „luxus”, amit finanszírozni is tudni kell. Nem csak az inaktív évek száma növekszik, a kiadások emelkedésével is számolnunk kell… A hosszabb élet ezért kitartó és tudatos befektetői magatartást követel, és természetesen az sem árt, ha alaposan megtervezzük a portfóliónkat. A Concorde Csoport két […]

#befektetés #élettartam #támogatói tartalom #print #portfólió tervezés

forbes.hu logoforbes.hu

132 napja

Nemzetközi szinten is újító dekarbonizációs megoldással tarol a magyar Green Cloud

Nemzetközi szinten is újító dekarbonizációs megoldással tarol a magyar Green Cloud

Épp itt az ideje, hogy a háztartások után a nagyvállalatok is zöldek legyenek A Green Cloud megoldotta azt, ami eddig lehetetlennek tűnt: elhozta a nagyvállalatoknak a skálázható és fenntartható dekarbonizáció lehetőségét! Miközben a 2024-es adatok alapján az európai kontinensen Magyarország első helyen áll a napenergia hasznosításban, a vállalati szektorban elmaradt az áttörés a zöld átállásban. […]

#zöld átállás #dekarbonizáció #támogatói tartalom #fenntartható megoldás #napenergia hasznosítás

forbes.hu logoforbes.hu

137 napja

Sokkal több közös pont van a jövő benzinkútja és a digitális fizetések között, mint gondolnád

A G7 beszélgetések legújabb részében Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere beszél a MOL és a Mastercard változó piaci szerepéről, partnerségéről, de például a világ legnagyobb hamburgerértékesítő rendszeréről is.

#benzinkút #partnerség #támogatói tartalom #digitális fizetések #benzinkút jövője #mol mastercard #üzleti lehetőségek #piaci szerep

g7.hu logog7.hu

138 napja

Hibrid munkavégzés: boldogabb produktívabb dolgozók, sikeresebb cégek

Hibrid munkavégzés: boldogabb produktívabb dolgozók, sikeresebb cégek

Az elmúlt években a hibrid munkavégzés új normává vált, hiszen a dolgozók megoszthatják a munkaidejüket az otthonuk, a helyi rugalmas munkatér, illetve a vállalati központ között, ami bizonyítottan óriási előnyökkel jár. Az International Workplace Group (IWG) kutatása kimutatta, hogy a hibrid munkavégzés egyik legnagyobb előnye a jobb munka-magánélet egyensúly. Az ilyen munkarendre váltó kollégák 80 […]

#hibrid munkavégzés #támogatói tartalom #jobb munka-magánélet #produktívabb dolgozók #sikeresebb cégek

forbes.hu logoforbes.hu

141 napja

A befektetés tényleg mindenkié

A befektetés tényleg mindenkié

Értelmes befektetési lehetőség már akár havi 5 ezer forinttól? Az Erste új ügyfelek felé is nyitó, paradigmaváltást jelentő programjáról Cselovszki Róbertet kérdeztük. Az Erste vezérigazgató-helyettese szerint a program tényleg mindenki előtt megnyitja a befektetések világát. Szűkül a piac? Miért nyitottak a kisebb összegű befektetések felé? Éppen, hogy most nyílik ki. A befektetések, a tőzsde világa […]

#támogatói tartalom #print #befektetési lehetőség #kisebb összegű #tőzsde világa

forbes.hu logoforbes.hu

145 napja

A befektetés tényleg mindenkié

A befektetés tényleg mindenkié

Értelmes befektetési lehetőség már akár havi 5 ezer forinttól? Az Erste új ügyfelek felé is nyitó, paradigmaváltást jelentő programjáról Cselovszki Róbertet kérdeztük. Az Erste vezérigazgató-helyettese szerint a program tényleg mindenki előtt megnyitja a befektetések világát. Szűkül a piac? Miért nyitottak a kisebb összegű befektetések felé? Éppen, hogy most nyílik ki. A befektetések, a tőzsde világa […]

#befektetés #mindenki #támogatói tartalom #erste program #kisebb összegű

forbes.hu logoforbes.hu

145 napja

A PFR Group újítása: Az Influencer Marketplace-től a Talent Portal-ig

A PFR Group újítása: Az Influencer Marketplace-től a Talent Portal-ig

A PFR Group története az innováció, az alkalmazkodóképesség és a piacvezető megoldások keresésének lenyomata. Az elmúlt évtized során az influencer marketing területén szerzett tapasztalataik alapjaiban formálták át az iparágat, legújabb fejlesztésük, a Talent Portal pedig ismét új mércét állít. Egy platform, amely összeköti a szereplőket 2015-ben a postforrent.com Marketplace elindításával a vállalat célja az volt, […]

#innováció #támogatói tartalom #influencer marketplace #talent portal #pfr group

forbes.hu logoforbes.hu

152 napja

Prémium órakiállítás és Börze 2025

Prémium órakiállítás és Börze 2025

A prémium- és luxusórák piaca világszerte lendületes növekedést mutat, a drága időmérők  státuszszimbólumként és befektetésként, vagy csak sima használati tárgyként is értelmezhetőek. Az órák világát ráadásul igazi kultusz övezi, tele legendákkal, jó sztorikkal, ritkaságokkal. 2024-ben a svájci óragyártók exportja elérte a 25,5 milliárd svájci frankot, ami stabil 8%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és […]

#támogatói tartalom #prémium órák #luxus órák #órakiállítás #órabörze

forbes.hu logoforbes.hu

155 napja

Ettől érzi jól magát egy dolgozó

Ettől érzi jól magát egy dolgozó

„Helyemen vagyok” címmel országos kutatást készített a CIB Bank a munkahellyel való elégedettség helyzetéről, mely átfogó képet rajzolt az általános elégedettség mellett az azt befolyásoló tényezőkről is. A kutatás tapasztalatairól Tóth Györgyi, a pénzintézet HR vezetője beszélt. Milyennek látják a magyar munkavállalók általános elégedettségét a munkahelyükkel a kutatási eredmények alapján? A munkavállalók 12%-ára igaz, hogy […]

#cib bank #támogatói tartalom #print #munkahelyi elégedettség #hr vezető

forbes.hu logoforbes.hu

166 napja

A 33 éve piacvezető Porsche Hungaria új stratégiai irányokkal erősít

A 33 éve piacvezető Porsche Hungaria új stratégiai irányokkal erősít

Wachtler Tamás egy éve vezeti a Porsche Hungariát. A Forbesnak adott interjújában részletesen bemutatta az elért eredményeket, az új stratégiákat és a terveket. A 33 éves múltra visszatekintő autóimportőr hat autómárkával, továbbá a használtautó üzletágért felelős Das Weltauto és a MOON töltési megoldásokat képviselő márkával van jelen Magyarországon, és nemcsak megőrizni akarja a piacvezető pozícióját, […]

#támogatói tartalom #print #porsche hungária #új stratégiák #használtautó üzletág

forbes.hu logoforbes.hu

167 napja

Partnerségben a digitális pénzügyi megoldásokért

Partnerségben a digitális pénzügyi megoldásokért

A K&H és a Mastercard együttműködéséről Király Andreával, a K&H Lakossági banki üzletág vezetőjével és Peter Bakeneckerrel, a Mastercard közép-európai divíziójának elnökével beszélgettünk. A digitális SZÉP-kártya bevezetése újdonság a hazai fizetési piacon, elsőként a K&H tette elérhetővé ügyfelei számára. Mik a tapasztalatok a tavaly őszi bevezetés óta?   Király Andrea: A hazai kibocsátók közül egyedülállóan a […]

#szép-kártya #támogatói tartalom #print #digitális megoldások #k&h mastercard

forbes.hu logoforbes.hu

167 napja

Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény

Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény

A Mastercard és a MOL három éve kezdte az együttműködést: mindkét cég célja a vásárlási élmény növelése és a digitális szolgáltatások, személyre szabott kiszolgálás folyamatos fejlesztése. Túl egy újabb sikeres közös kampányon (a gasztrotermékek népszerűsítését, a MOL Move applikációt és a kártyás fizetést kapcsolták össze) megkérdeztük Nagy Petrát, a MOL Magyarország kiskereskedelmi fogyasztói és digitális […]

#kártyás fizetés #támogatói tartalom #print #digitális szolgáltatások #vásárlási élmény

forbes.hu logoforbes.hu

168 napja

Államkötvény helyett ingatlan?

Államkötvény helyett ingatlan?

Ingatlanba fektetni, euróban, 8-10 százalékos hozammal? A Forestay alapjainál a korábbi években ez elérhető volt, illetve a jelenleg megvalósítás alatt álló projektekben is ez a várakozás. A számítások szerint 2025 januárjától május végéig mintegy 1200 milliárd forintnyi állampapír kamatkifizetésre kerül sor, ez a vagyon keresi majd új helyét a piacon. Biztosan sokan fognak gondolkozni eurós […]

#államkötvény #ingatlanbefektetés #támogatói tartalom #print #hozzám

forbes.hu logoforbes.hu

168 napja

Államkötvény helyett ingatlan?

Államkötvény helyett ingatlan?

Ingatlanba fektetni, euróban, 8-10 százalékos hozammal? A Forestay alapjainál a korábbi években ez elérhető volt, illetve a jelenleg megvalósítás alatt álló projektekben is ez a várakozás. A számítások szerint 2025 januárjától május végéig mintegy 1200 milliárd forintnyi állampapír kamatkifizetésre kerül sor, ez a vagyon keresi majd új helyét a piacon. Biztosan sokan fognak gondolkozni eurós […]

#hozam #államkötvény #ingatlanbefektetés #támogatói tartalom #forestay alap

forbes.hu logoforbes.hu

169 napja

A jövő már itt van: MI a protézisműtétekben

A jövő már itt van: MI a protézisműtétekben

A Budapesti Mozgásszervi Magánklinika (BMM) új fejezetet nyit a hazai ortopédsebészetben. A CORI robotrendszer nem csupán egy újabb technológiai fejlesztés, hanem paradigmaváltás az ortopédiai protézisműtétek terén. A rendszer egyedülálló módon ötvözi a mesterséges intelligenciát, a valós idejű 3D-s képalkotást és a tized milliméteres pontosságú kivitelezést, ami korábban elképzelhetetlen előnyöket biztosít a páciensek számára. „A térdízület […]

#mesterséges intelligencia #robotrendszer #támogatói tartalom #3d képalkotás #protézisműtétek

forbes.hu logoforbes.hu

169 napja

Összetettségben az erő

Összetettségben az erő

Az Equilor Wealth Office olyan diverzifikációt és olyan összetett befektetési stratégiákat kínál ügyfeleinek, amelyek máshol nem igazán érhetők el a magyar piacon. Bárki, akinek van befektetni való vagyona, biztosan hallott már diverzifikációról. A Magyarországon elsőként elindult wealth office, az Equilor Wealth Office szolgáltatása azonban ezt is egészen új szintre helyezi. „A Wealth Office szolgáltatást azért […]

#equilor #diverzifikáció #támogatói tartalom #befektetési stratégia #wealth office

forbes.hu logoforbes.hu

181 napja

MODEM: Lokális kulturális műhely globális ambíciókkal

MODEM: Lokális kulturális műhely globális ambíciókkal

Aki valaha járt már a debreceni MODEM-ben, az tudja, hogy az intézmény jóval több mint múzeum – egy olyan interdiszciplináris műhely, ahol a kreativitás és a technológia párbeszédet folytat. Kísérletező, a művészet klasszikus kereteit feszegető kulturális műhely ez, az egyik oldalon helyi gyökerekkel és értékekkel, a másik oldalon globális horizonttal és trendekkel. A MODEM a […]

#támogatói tartalom #print #kulturális műhely #debreceni modem #interdiszciplináris műhely

forbes.hu logoforbes.hu

182 napja

Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény

Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény

A Mastercard és a MOL három éve kezdte az együttműködést: mindkét cég célja a vásárlási élmény növelése és a digitális szolgáltatások, személyre szabott kiszolgálás folyamatos fejlesztése. Túl egy újabb sikeres közös kampányon (a gasztrotermékek népszerűsítését, a MOL Move applikációt és a kártyás fizetést kapcsolták össze) megkérdeztük Nagy Petrát, a MOL Magyarország kiskereskedelmi fogyasztói és digitális […]

#kártyás fizetés #támogatói tartalom #digitális szolgáltatások #vásárlási élmény #mol move

forbes.hu logoforbes.hu

182 napja

Még több cikk…