Kuponokkal, ajándékforintokkal csábítják az ügyfeleket a bankok
Amikor számlavezető bankot választunk, vegyük számba a konstrucióhoz kapcsolódó hosszabb távon járó kedvezményeket is.
509 napja
Napokon belül a feje tetejére állhat a magyar lakásbiztosítási piac
Már meghallgatható a Portfolio Business podcast új adása, melyben más témák mellett szó volt arról, hogy eddig nem látott ügyfélvándorlást indíthat be a lakásbiztosítások piacán egy most életbe lépő szabályozás, mely alapján az ügyfelek nemcsak az évfordulójukon, hanem teljes márciusban felmondhatják a lakásbiztosításaikat. Ezzel párhuzamosan a biztosítási szektor más területein, az életbiztosításoknál és a kiberbiztonság tekintetében is fontos folyamatok zajlanak, ezekről a témákról kérdeztük Kuruc Pétert , az EY biztosításiparági szakértőjét, akivel február 27-ei Biztosítás 2024 konferenciánk életbiztosítási panelbeszélgetésének a moderátoraként találkozhat a közönség.
portfolio.hu
515 napja
Saját ügyfelét verte át és sarcolta meg egy ügyvéd
Csaknem 200 ezer forinttal gazdagodott jogtalanul a jogász, és amikor a bíróságon kiderült a turpisság, visszafizette a pénzt, de büntetőjogi felelősségre vonást nem úszhatja meg. (Bűnügy-baleset)
nepszava.hu
518 napja
Fuck yeah, írta egy csomagküldő cég chatbotja egy elégedetlen ügyfelének
A káromkodás mellett haszontalannak is nevezte a chatbot a „kenyéradó” gazdáját.
mandiner.hu
528 napja
Ennek sokan nem fognak örülni – milliókat érint az OTP új döntése
A pénzintézet figyelmeztette az ügyfeleit a változásra.
mandiner.hu
530 napja
Extrán eladósodtak a magyar családok
Rekordösszeggel tartoztak a magyar hitelkártya-tulajdonosok 2023-ben. Soha ilyen magas összeggel nem tartoztak még a hazai hitelkártya-tulajdonosok a pénzintézeteknek, mint tavaly. Ez egy kártyára
economx.hu
537 napja
A rendőrségtől próbáltak adatokat halászni borsodi csalók
A fondorlatos tervük csődöt mondott.
mandiner.hu
544 napja
Félnek az amerikaiak eladósodni a hitelkártyán
Még a jó hitelezési előélettel bírók is kerülhetnek nehéz pénzügyi helyzetbe.
545 napja
Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál
<p>Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.</p>
portfolio.hu
545 napja
Már nagyüzemben kopasztják a csalók a banki ügyfeleket
Akár több száz fős call-centereket működtetnek. Amióta a telefonhálózatok döntő része már IP-alapú, csak bérbe veszik a nagy szolgáltatók hálózatát. Koltay András a Nemzeti Média-
economx.hu
546 napja
Kiderült, mekkora kárpótlást kapnak a Vodafone ügyfelei
Kedden a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt.
mandiner.hu
549 napja