Erre a lépésre még Magyar Pétertől sem számítottunk
E-kereskedelembe vágott a TISZA Párt. Ha akar, drága pénzért tetőtől-talpig „tiszás” lehet a szimpatizáns. Kereskedelmi tevékenységbe fogott a TISZA Párt, ugyanis webshoppal jelentkezett
economx.hu
412 napja
„A haza nem egy árucikk!” – Magyar Péterék noári magasságokban indították el webshopjukat
Nem újdonság ellenzéki körökben a saját márkás termékek forgalmazása.
mandiner.hu
412 napja
Vajon ki adta el a legtöbb mobilt és tabletet online? Némi gondolkodással rögtön eltalálja
A legnagyobb forgalmat a mobiltelefonok és tabletek értékesítésével nem egy tipikus kereskedőcég érte el a magyar online piacon, pedig 2023-ban már a hatodik éve egyhuzamban az élen végez. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,7 százalékát tudhatja magáénak a társaság, amivel az egyik legnagyobb hazai online szereplő – derült ki a GKID legfrissebb e-kereskedelmi kutatásából.
blikk.hu
417 napja
Reszkethet a Temu, hadat üzentek neki
A kínai webshop olyan küszöbértéket ért el, ami új mérföldkövet jelent. Elérte a szigorúbb uniós szabályokat jelentő felhasználói küszöbértéket a Temu. Erre tekintettel az Uniós fogyasztóvédelmi
economx.hu
418 napja
Leleplezve: tömegek dőltek be a kamu webáruházak hihetetlen ajánlatainak
Kiterjedt kínai bűnszervezet garázdálkodik Európában.
425 napja
Globális hódítók jelentek meg az internetes kereskedelemben, a magyar eladók kimaradnak a 32 százalékos növekedésből
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
piacesprofit.hu
426 napja
A Temu letarolta a magyar e-kereskedelmi piacot
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
infostart.hu
426 napja
OTP Mobil: az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét
A bankkártyás visszaélések száma ebben a negyedévben jelentősen nőtt. Még mindig sokan vannak, akik egy-egy fizetést sürgető telefonhívásnak, SMS-nek vagy e-mailnek nem járnak utána. A
economx.hu
426 napja
Az eddig ismert e-kereskedelem végét okozhatja Magyarországon a Temu
Teljesen átalakítja az e-kereskedelmet a Temu: a hagyományos hazai e-kereskedők számára szinte megugorhatatlan feladat a webshopok olyan fejlesztése, amely magas szintű ügyfélélményt nyújt
economx.hu
427 napja
Elveszíti egzisztenciáját a visszaeső trafikos
Az üzemeltetők jogkövetőbbek lettek, bár így is majdnem minden tizedik dohányboltban kiszolgálják a fiatalokat. Országosan több mint 1500 trafikban és dohánytermék-kiskereskedelmi tevékenységet
economx.hu
434 napja
A Postának nem sikerült fennakadások nélkül a nyakába vennie az összes létező webshop kiszolgálását
Az első hónapban akadtak problémák a március végén bevezetett kötelező postai csomagszállítással. A webshopok pluszdíjakat vezetnek be, a Magyar Posta szerint azonban megfelelő minőségben látják el a feladatot.
rtl.hu
434 napja
Kártyacsalások: a kényelmünk visz a vesztünkbe
Milliárdos károkat okoznak a bankkártyás csalások Magyarországon, pedig kis odafigyeléssel megelőzhetők lennének.
436 napja
A munka és a magánélet egyensúlya nem létezik
Az Amazon alapítója, Jeff Bezos nem szereti a „work-life balance, azaz a munka és a magánélet közötti egyensúlyra vonatkozó kifejezést használni, mivel meglátása szerint a munka és az élet
economx.hu
436 napja
Fontos bejelentést tett a Magyar Sportmárka Zrt., a 2RULE
Ezt érdemes megjegyezni.
metropol.hu
438 napja
Reagált Mészáros Lőrinc sportmárkája: kiderült, miért zártak be a telephelyek és miért nem elérhető a webshop sem
Szerdán felröppentek a hírek, miszerint valami gond lehet Mészáros Lőrinc sportmárkája a 2Rule körül, mivel bezártak a telephelyek, és egy ideig a webshopok is összeomlottak. A pénzügyi beszámoló hiányában eddig arra utaltak a jelek, hogy szárnyalhat olyan jól a márka. A Magyar Sportmárka Zrt. tisztázta, hogy mi áll a háttérben.
blikk.hu
438 napja
Leszáll a 2Rule, bezártak a fióktelepek
Mészáros Lőrinc sportszergyártó cégének webshopja sem működik.
magyarnarancs.hu
439 napja