800 ezer forint egyetlen posztért – ez kell ahhoz, hogy valaki igazán sikeres influenszerré váljon
Akár 800 ezer forint egy fotós posztért, másfél millió egy videóért vagy több tízmillió forint egy hosszabb együttműködésért. A Forbes magazin idén is összeállította a legértékesebb magyar influenszerek listáját. The VR, Whisper Ton, Nessaj és Pamkutya lett az első négy helyezett. 230 embert hasonlítottak össze majd rangsoroltak a követőbázis, a kedveltség, az aktivitás és az adott influenszerre adott piaci visszajelzés alapján. Hogy hogyan lehet pénzre váltani a sikert, mennyi munka van egy ilyen helyezés mögött, és mekkora összegekről beszélünk, arról Miskovits Marci tartalomgyártót kérdeztük.
rtl.hu
424 napja
Kritizálta az az amerikaiakhoz dörgölőzőket Dancsó Péter, nem fért fel a legmenőbb magyar influenszerek listájára
Viszkok Fruzsina is lecsúszott az élbolyból.
mandiner.hu
425 napja
Gyűlöletkeltéssel tarol a két videós – a te gyereked is nézi őket?
A 2okos nevű huszonéves páros hergeli a közönségét a nők ellen, homoszexuálisok ellen, kövérk ellen, kerekesszékesek ellen, vegánok ellen… bárki ellen gyűlöletet terjeszt, a tinik pedig megőrülnek értük.
nlc.hu
448 napja