Bocsánatkérésnek álcázott videóban reklámozza új üccsijét Whisper Ton
Úgy látszik, pont került az elmúlt napok találgatására Whisper Ton közösségi média felületeivel kapcsolatban. A népszerű influenszer egy új videóban jelentette be, hogy szombattól kapható lesz a legújabb üdítőitala, a Sparkly.
404 napja
Furcsa kínai „verseket" osztott meg Whisper Ton Instagramon, miután minden kontentet törölt profiljáról
Az elmúlt két napban Whisper Ton pár kínai sort és egy matematikai képletet posztolt , miután 245 ezer követővel rendelkező Insta-oldaláról minden bejegyzés törölve lett.
406 napja
Minden kontent eltűnt Whisper Ton Instagram-oldaláról
A 245 ezer követővel rendelkező Insta-oldalról minden bejegyzés törölve lett.
408 napja
Dancsó Péter, Forstner Csenge, Whisper Ton és más influenszerek ellen indított eljárást a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal szerint az influenszerek mindössze 20 százaléka tartja be minden esetben a reklámjelleg feltüntetésére vonatkozó szabályokat. Több reklámügynökség és hirdető cég is érintett az ügyben.
412 napja
Ők most a legértékesebb influenszerek Magyarországon
A Forbes évente jelentkező listáján a TheVR megvédte az első helyét, Dancsó Péter és Viszkok Fruzsina viszont kiszorult az első húszból.
426 napja
Teleshopperekkel buktat Pressman
A ’90-es években egyik nagykövetnek sem jutott volna eszébe Berlinben, hogy Horst Fuchs segítségével buktassák meg a német kormányt. Nemcsak azért, mert akkor még tiszteletben tartották a diplomaták tevékenységét szabályozó bécsi egyezményt (ó, az a régi világrend, bárcsak megőriznénk), hanem azért is, mert akkoriban annyi ésszel, amennyivel a mi szoknyabolond David Pressmanunk van felszerelve, szóba […] A Teleshopperekkel buktat Pressman bejegyzés először a PestiSrácok jelent meg.
429 napja
Gyűlölködéssel lettek menők a magyar fiatalok kedvenc influenszerei – A „2okos”-jelenség veszélyei
Napjaink igen meghatározó szereplői az influenszerek, a "tartalomgyártók", akik különböző közösségi felületeken osztják meg életük történeseit, vagy éppen azt, amit képviselnek. Csakhogy nem mindegy, hogy mit és az sem, hogy milyen marketing fogásokkal bombázzák elsősorban a fiatalokat, a "2okos"- jelenségről kérdeztük a szakembert.
blikk.hu
446 napja