Ismét van Peugeot GTI
Újra feltámad a GTI név a Peugeot kínálatában, ám ezúttal nem egy hagyományos benzinmotoros kisautó, hanem egy villanyhajtású sportkompakt viseli a három betűt. A Le Mans-i 24 órás versenyhétvégén bemutatott E-208 GTI új mércét állíthat a kis méretű elektromos hot hatch kategóriájában, miközben tiszteleg az 1984-es 205 GTI előtt, amely több mint négy évtizede megalapozta a Peugeot sportos hírnevét.
the-zone.hu
20 napja
Belépő szintű rali versenyautóval rukkolt elő a Stellantis
A Stellantis versenyautókkal foglalkozó részlege egy a Peugeot 208-ból kialakított rali versenyautót mutatott be. A 208 Racing fejlesztésénél a megfizethetőség volt az elsődleges szempont, persze úgy, hogy megfeleljenek a homologizációs szabványoknak is.
258 napja
Neked is nagyon kéne a versenykiadású 208-as Peugeot, ami nem is olyan drága
A cél a versenysportokba való megfizethető belépés.
totalcar.hu
259 napja
Francia kisautó... 15 millióért? - Teszt: Peugeot E-208 Allure – 2024.
Az elektromos 208 mindent tud, amit kell: csinos, ügyes, minőségi és jó benne létezni. Van itt azonban egy hatalmas probléma is.
totalcar.hu
327 napja
Íme Európa legkelendőbb autója
A Dacia Sandero a legkapósabb, dobogós még a VW Golf és a Peugeot 208-as.
totalcar.hu
403 napja
Ilyen lett volna a Peugeot 208 kabrióként
A Peugeot a 206 és a 207 modell esetében ragaszkodott a nyitható tetős változatokhoz, de a 208 palettájára már ez a változat nem került fel. Pedig készen voltak vele, amit most a Peugeot múzeumban felbukkant példány is bizonyít.
447 napja
Menü