A harag istene: meghajtottuk a 100 millió forintért biturbó V8-cal ordító új AMG GT kupét
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
hvg.hu
450 napja
DPF-es átverés és rejtélyes turbóhiba a dízel Volvóban, ilyen egy félrement autóvásárlás - Németországban is vaskosan be lehet nézni az autóvásárlást
Nem csak itthon lehet benézni az autóvásárlást, az ismerősömet Németországban verték át egy külsőre szép dízel Volvóval.
totalcar.hu
463 napja
490 lóerő csodás formában – Maserati GranTurismo
Telivér V6-os motorral folytatja karrierjét az olasz luxus túraautó, a Maserati GranTurismo, aminek Modena változatát itthon próbálhattuk ki. The post 490 lóerő csodás formában – Maserati GranTurismo first appeared on Vezess .
vezess.hu
464 napja
Szárnytúltengésben szenved a Mansory Ferrari SF90 Spider
100 lóerővel megnövelték a teljesítményt, hogy a sok szárny ne okozzon gondot.
491 napja
A modern szuperautók között is megállja a helyét a Totem GTAm
Alig 2,6 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás.
497 napja
Teljes harci díszben: meghajtottuk a karbon túladagolt új M2-es BMW-t
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
hvg.hu
498 napja