F1: 2029-ig biztosan nem térnek vissza a V10-es motorok, de utána még van remény
Erre jutottak a sportág motorgyártói egy nagyszabású megbeszélés során.
totalcar.hu
84 napja
Kisebb fogyasztású motorok Magyarországról
Egy motorgyárban nincs helye elnagyolt megoldásoknak, de így is meghökkentünk, milyen elhanyagolható tűrésekkel és hibaszázalékkal működik a motorgyártás Győrben az Audinál, ahol az új A6 benzines motorjairól tudtunk meg sok mindent.
vezess.hu
87 napja
Presztízskérdés a létezése - Bemutató: Audi A6 Avant
Mégsem csak az elektromos Audi modellek kaphatnak mostantól páros modell megjelölést. Vezettük a benzines A6-okat!
totalcar.hu
88 napja
V8-as motorral hódít a Mercedes C 43 AMG
Ez volt az első olyan AMG, melyet már a Mercedesszel szoros együttműködésben fejlesztettek, egyúttal a C 43 AMG volt az első C-osztály, melynek motorterébe V8-ast passzíroztak. Youngtimer korba érve is kívánatos ez az izmos szedán.
player.hu
127 napja
Engedd, hogy elragadjon a 90-es évek ezzel a piros Honda NSX-szel
Minden idők legjobb japán sportautója a Honda NSX, és ez már örökre így is marad. Nem a bukólámpa vagy a vadászgép ihlette utastér miatt, hanem azért, mert itt nem a gyorsulás vagy az erő volt a cél, hanem a tökéletesség.
player.hu
192 napja
Mézédes szabadságérzet – Audi S5 Cabrio
Élénk színeket fest az égre a naplemente, felettem csak a habos felhők úsznak lustán, a hajamat finoman borzolja a menetszél, én pedig vigyorogva taposom a gázpedált, hogy muzsikáljon nekem az Audi S5 Cabrio turbós V6-osa. Tömény élvezet egy ilyen hathengeres kabrió.
player.hu
212 napja
Amíg folyik, addig van benne! - MűhelyPRN: Peugeot 406 Coupe 3,0 V6 – 2001.
Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
totalcar.hu
218 napja
Prémium szedán a 370Z motorjával - MűhelyPRN: Infiniti Q50 3,7 V6 – 2014.
Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
totalcar.hu
225 napja
Menü