Hiába nyomulnak a kínaiak, a Toyota maradt az autós világ ura
A Brand Finance Global 500 jelentése szerint tavaly is a japán cég volt a legnagyobb és legnyereségesebb autógyártó. A Brand Finance Global 500 összesített jelentése szerint 2024-ben is
economx.hu
129 napja
Itt a „beszélő” bankkártya, ami megsúgja, mire költsünk
Egyelőre azonban csak az Egyesült Államokban érhető el, és ott is csak az influenszerek járnak vele jól. Egy újfajta, fémfekete színű betéti kártya bolygatta meg a POS-terminálok forgalmát
economx.hu
271 napja
Kiderült, így folytatja a Vodafone
Tervezzük a kifejezetten okostévére készült alkalmazás fejlesztését, ez azonban csak egy későbbi fázisban érkezik majd – mondta az Economxnak Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország Zrt.
economx.hu
295 napja
Hatalmasra duzzadt egy iparág a webes vásárlások árnyékában
A környezetvédelmi szabályozások, a fenntartható anyagok iránti növekvő igény és az e-kereskedelem fellendülése miatt is fejlődést jósolnak az elemzők a hullámkarton-iparban idén. A hullámkarton
economx.hu
458 napja
Az új brandépítési trend: ezért olyan sikeres a storytelling
Az elmúlt időszak hazai és nemzetközi példái szerint a brandépítés egyik legsikeresebb módszerének bizonyul a storytelling. A történetmesélés technikáját a lifestyle márkaépítésben
economx.hu
464 napja
Lerántjuk a leplet: minden sikeres ember törtető és könyöklő gazember lenne?
A magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek
economx.hu
469 napja
Menü