Ma már inkább csetelünk, mint csevegünk
A magyar internetezők legnagyobb számban a Messengert, a Vibert és a WhatsAppot használják hanghívásra és csetelésre.
461 napja
Hamarosan olyan változás jön a WhatsAppra, amit imád majd
A WhatsApp-felhasználók 2017 óta képesek a csevegéseket rögzíteni. Ám az alkalmazás mostanáig háromra korlátozta az egy időben rögzíthető chatek számát. De úgy tűnik, ez a szám növekszik majd, s nem is a túl távoli jövőben.
blikk.hu
481 napja
Lokális AI chatprogramot adott ki az NVIDIA
A Chat with RTX az egyre népszerűbb LM Studio alternatívája lehet.
prohardver.hu
509 napja
Újfajta memóriát kap a ChatGPT: emlékezni fog arra is, milyenek vagyunk
Az OpenAI teszteli annak lehetőségét, hogy a ChatGPT hosszú távon is vissza tudjon emlékezni a felhasználókkal való csevegésekből megismert információkra - írja a Bloomberg . Az eltárolt információk törölhetők lesznek, a funkciót ki lehet kapcsolni.
portfolio.hu
509 napja
Az ember nem is hinné, hogy épp a Snapchat lép ilyet
Pedig a szektor egyéb szereplőinek hasonló lépése már előrevetítette a tömeges elbocsátást.
infostart.hu
516 napja
Valami történt a Facebokkal
Több felhasználó szerint is gond van a Facebook üzenetküldő platformjával. A probléma lényege, hogy a beszélgetéseket folyamatosan felfelé lapozza az alkalmazás, és csak az egyre régebbi
economx.hu
523 napja
Káromkodva válaszolt a DPD chatbotja egy kétségbeesett ügyfélnek – válaszul le is állították a szolgáltatást Nagy-Britanniában
A mesterséges intelligenciával működő baszdmegelő chatbot egy ponton még „haszontalannak” is nevezte magát, amikor az elveszett csomagja felől érdeklődő férfi kérdőre vonta. The post Káromkodva válaszolt a DPD chatbotja egy kétségbeesett ügyfélnek – válaszul le is állították a szolgáltatást Nagy-Britanniában first appeared on 24.hu .
24.hu
534 napja
Mutatjuk, miért nem indult ma rendesen a Messenger!
Egy frissítéssel számos újítás érkezett a Messengerre, többek között az alapértelmezett végpontok közötti titkosítás, a szerkeszthető üzenetek, az eltűnő üzenetek és a hangüzenetek lejátszási sebességének növelése. A mostani upgrade a Messenger legnagyobb fejlesztése a 2011-es bevezetés óta- írja az IT Business .
portfolio.hu
540 napja
Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál
<p>Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.</p>
portfolio.hu
545 napja