Nyakunkon a kínai csomagáradat?
Bár az Egyesült Államok és Kína közötti vámtarifák jelentős változtatásának átmeneti felfüggesztése enyhülést hozott, nem oszlatta el az e-kereskedelemmel kapcsolatos globális aggodalmakat. A kis értékű kínai csomagokat terhelő amerikai vámteher és a piac bizonytalansága miatt a kínai kereskedők egyre nagyobb figyelmet fordítanak Európára, ami kihat a magyar piacra is. A FoxPost szerint bár az adatokban egyelőre nem látható szokatlan növekedés a Kínából érkező csomagforgalomban, fel kell készülni egy esetleges jelentős növekedésre.
piacesprofit.hu
42 napja
Eltűnt vagy kifosztott csomagok: több százan tehettek panaszt az ünnepek után
Akár 800 károsultja is lehet az egyik nagy csomagküldő cégnek, miután sokan arról számoltak be, hogy nagyértékű csomagjaik nyom nélkül eltűntek, hiányosan vagy felbontva érkeztek. A panaszosok szerint a cég ügyfélszolgálata nem segített, így többen a fogyasztóvédelemhez vagy a rendőrséghez fordultak lopás gyanúja miatt. A cég állítása szerint a karácsonyi időszakban nem nőtt a panaszok száma.
rtl.hu
192 napja
Ketyeg az óra: ezt kérik a csomagküldő cégek a magyaroktól, ha december 24-ig meg akarják kapni az ajándékokat
Megkérdeztük a legnagyobb hazai csomagküldő vállalatokat, hogy meddig érdemes feladni az online rendeléseket ahhoz, hogy december 24-ig biztosan megérkezzenek az ajándékok.
205 napja
10 éves a cég, ami örökre megváltoztatta az életünket
Tudta, hogy az első Apple Watch piacra kerülésének évében történt valami Magyarországon is, ami örökre megváltoztatta a fogyasztói szokásainkat? A világ eseményeivel párhuzamosan mutatjuk be Magyarország egyik legsikeresebb startupjának történetét.
index.hu
229 napja
Ennek sok magyar nem fog örülni: emelték a szolgáltatási díjakat, miután egyesült a két csomagküldő hálózat
Mutatjuk az új díjszabást!
mandiner.hu
244 napja
Hibát hibára halmoz, mégis árat emel a Foxpost
Érezhető áremelést jelentett be a Foxpost. Minden csomagtípust érint a változás.
244 napja
Ennyi volt, megszűnik ez a népszerű csomagküldő Magyarországon
Megszületett a döntés.
borsonline.hu
258 napja
Újabb csomagküldő cég miatt tört ki panaszáradat
„Hetekig késnek a csomagok, és az ügyfélszolgálat sok esetben most sincs a helyzet magaslatán.”
magyarnemzet.hu
263 napja
Elismerte a legnagyobb magyar csomagküldő: gondok vannak a kiszállítással, rengeteg a panasz
Rájuk zúdult a munka.
280 napja
Akadozik az egyik nagy csomagküldő szolgáltatása
Tömegesen panaszkodnak egy ismert csomagküldő ügyfelei, hogy nem kapják meg időben küldeményeiket – azt is állítják, hogy lehetetlen elérni az ügyfélszolgálatukat. A cég tíz napja jelezte, hogy fennakadásokra számítanak a szolgáltatásaikkal – ezeket még mindig nem sikerült megoldaniuk. Azt ígérik, kapacitásnöveléssel próbálják orvosolni a hibákat. A vállalat Híradónk kérdésére megerősítette: azután kezdtek el a problémák jelentkezni, hogy szerződést köttettek egy távol-keleti webáruházzal.
rtl.hu
281 napja
Külföldi kézbe került a magyar Foxpost
A cseh Packeta csomagküldőt is tulajdonló pénzügyi befektetőkből álló konzorcium vásárolta meg a szektortárs Foxpostot magyar tulajdonosaitól – közölték a felek.
infostart.hu
389 napja
Elfogták a Foxpost zsarolóját, aki 25 millió forintnyi kriptovalutát követelt a felhasználók adataiért cserébe
25 millió forintnyi kriptovalutát követelt a Foxposttól egy hekker, aki állítása szerint egymillió felhasználó adatait szerezte meg a csomagküldő cégtől. Azzal fenyegetőzött, ha nem kap pénzt, nyilvánosságra hozza az adatokat. A rendőrök több hónapos nyomozás után fogták el, már letartóztatásban van. A cég vezetője szerint körülbelül 60 felhasználó adatait szerezte meg a zsaroló, de azok jelszavakat nem tartalmaztak.
rtl.hu
471 napja
12 ezer alkalmazottját cseréli mesterséges intelligenciára az egyik legnagyobb csomagküldő vállalat
A UPS 85 000 középvezetőjéből 12 000-nek veszi át feladatait a mesterséges intelligencia a cég történetének eddigi legnagyobb leépítése keretében.
pcwplus.hu
508 napja
Káromkodva válaszolt a DPD chatbotja egy kétségbeesett ügyfélnek – válaszul le is állították a szolgáltatást Nagy-Britanniában
A mesterséges intelligenciával működő baszdmegelő chatbot egy ponton még „haszontalannak” is nevezte magát, amikor az elveszett csomagja felől érdeklődő férfi kérdőre vonta. The post Káromkodva válaszolt a DPD chatbotja egy kétségbeesett ügyfélnek – válaszul le is állították a szolgáltatást Nagy-Britanniában first appeared on 24.hu .
24.hu
533 napja
Menü