Automatizált kudarc? – Amikor a rendszer nem segít, hanem hátráltat

Automatizált kudarc? – Amikor a rendszer nem segít, hanem hátráltat

A magyar kkv-szektorban 2025-ben sosem látott lendületet vett a digitális eszközök alkalmazása az értékesítésben. Egyre több cég vezet be CRM-rendszereket (például MiniCRM vagy HubSpot), használ e-kereskedelmi platformokat, és fordul az adatvezérelt marketing irányába. A cél egyértelmű: automatizálni, gyorsítani, átláthatóvá és mérhetővé tenni az értékesítést. Mégis, gyakran a végeredmény nem a várt növekedés, hanem frusztráció, ellenállás és drága kihasználatlanság. Kovács Sándor Zoltán üzleti tanácsadó véleménycikke. 

#gazdaság #digitalizáció #kkv #piac & marketing #crm

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

11 órája

Az értékesítés csodafegyvere

Az értékesítés csodafegyvere

„Adatai vannak? Akkor nyerhet. Csak érzései? Akkor kockáztat” – mondta egyszer Peter Drucker. Az üzleti világ mára aligha ismer ennél aktuálisabb dilemmát. Az értékesítés – amelyet sokáig az ösztön, a sárm és a kapcsolati háló uralt – átalakul. A kérdés már nem az, hogy jó érzékkel hívunk-e fel egy potenciális vevőt, hanem az, hogy tudjuk-e, mikor hívjuk, miért, és mit mondjunk neki. Az adatalapú értékesítés pontosan erről szól.

#gazdaság #értékesítés #adat #piac & marketing #crm

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

19 napja

Ismét karbantartás lesz a Telekomnál

Ismét karbantartás lesz a Telekomnál

Szeptember 24-25 -én fél napig korlátozott ügyintézési lehetőségre kell számítani a cégnél.

#frissítés #karbantartás #applikáció #magyar #telekom #ügyfélszolgálat #crm

hwsw.hu logohwsw.hu

289 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü