A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán

A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán

Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő közel 7 százalékos emelkedés mellett 11.570 euróra nőtt, ami az európai átlaghoz viszonyítva 38 százalékkal alacsonyabb. Ezzel idén a 30. helyen állunk az európai összehasonlításban.

#gazdaság #vásárlóerő #gfk kutatás #profi elemzések

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

255 napja

Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk

Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk

21,8 százalékos visszaesés volt tavaly a nagy háztartásigép-piacon Magyarországon, így 2022-höz képest mintegy 302 ezer darabbal kevesebb, összesen 1 millió 40 ezer készülék talált gazdára a GFK adatai szerint.

#gazdaság #lakásfelújítás #háztartási gép #gfk kutatás

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

449 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü