Hagyják már a fenébe a hibrideket! – mondja Andy Palmer, a Leaf atyja
Szerinte tévút a hibridekkel foglalkozni.
totalcar.hu
188 napja
20 ezer autót hív vissza a Ford Amerikában
A Ford Motor több mint 20 ezer hibrid SUV-t hív vissza az Egyesült Államokban akkumulátorproblémák miatt. A visszahívás a 2020 és 2024 közötti Ford Escape és Lincoln Corsair járműveket érinti.
portfolio.hu
188 napja
Hightech autót veszíthet el Magyarország
Egészen közelről láttuk élőben és virtuális valóssággal feldúsítva is a Mercedes CLA következő generációját. Az új MMA-technikára épülő négyajtós villanyautóként hátsókerék-hajtású lesz, a benzines hibrid viszont az első kerekeket hajtja alapértelmezésben.
vezess.hu
197 napja
Közel 22 milliárd forintnyi napelem-támogatás került veszélybe
Szorít az idő. Sok pályázó küzd adminisztratív, pénzügyi és technikai jellegű kihívásokkal, amelyek veszélyeztethetik a támogatások lehívását. Pénz és gógyi is kell az ingyen pénzhez.
economx.hu
200 napja
Kisebb csoda, hogy ilyen Corsa még létezhet - Teszt: Opel Corsa Hybrid GS
Pici és keveset fogyaszt, tud elektromosan is menni, a tökéletes városi kisautó lehetne a Corsa hibrid, ami a minimálból tisztességesen sokat hoz ki.
totalcar.hu
200 napja
Felmérték, milyen autókra vágyunk, érdekes eredmény született
Ha szabadon választhatna, akkor a magyarok legnagyobb része hagyományos, benzin- vagy dízelmotoros gépkocsit vásárolna. De sokan vannak, akik semmilyet sem. Arra volt kíváncsi a Totalcar: ha ártól
economx.hu
201 napja
Egymásba olvadna riválisával a Honda és a Nissan, kihívnák a Teslát
A két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével. Az egybeolvadás lehetőségéről kezdett tárgyalásokat a második
economx.hu
202 napja
Végre megnyugtató tervvel állhat elő a világ egyik legnagyobb autógyártója
Az olasz kormánynak kedden mutatja be hosszú távú gyártási tervét a Stellantis, amelynek részeként egy új modell gyártása kezdődhet meg az egyik olaszországi üzemben.
portfolio.hu
202 napja
Nem várt halasztás: befürdött elektromos autójával a patinás márka
Úgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó. A Lamborghini
economx.hu
203 napja
2029-re halasztotta első elektromos autóját a Lamborghini
A korábban tervezett 2028 helyett csak 2029-ben dobja piacra első elektromos autóját a Lamborghini. A cég vezérigazgatója szerint a luxusautók piaca egyszerűen még nem érett meg a teljes elektromosításra.
portfolio.hu
204 napja
750 kilométeres ígéret: hóban autóztunk a kecskeméti Mercedes CLA villanyos utódjával
Az osztrák Alpokban testközelből ismerkedtünk meg a következő generációs CLA álcázást viselő titokzatos prototípusával. A jövőre debütáló, igen fontos Mercedes tisztán elektromos és hibrid benzines verziókban kerül piacra.
hvg.hu
206 napja
Itt az Aston Martin 1079 lóerős hibrid szörnyetege, a Valhalla
Három villanymotorból és egy dupla turbós V8-asból nyeri ki a brutális teljesítményt.
totalcar.hu
208 napja
A hibrid Fiat 500 lenne az aduász
A kicsi Fiattal tarolna Olaszország és a Stellantis.
totalcar.hu
209 napja
Szedánból könnyek közt SUV-ba - de mibe?
Egy dízel Passatot és egy dízel Versót kellene helyettesíteni. Tiguan? Toyota? Esetleg Mazda?
totalcar.hu
209 napja
Durván növekszik jövőre ez az adóteher, óriási átalakulás jöhet
Az elfogadott adótörvények szerint a jövő évtől jelentősen nő a cégautókra kivetett adó összege. Egy átfogó felmérés szerint a hazai cégek nagyon rosszul állnak az elektromos átállás
economx.hu
209 napja
Ez a történelmi válság? Letarolta a piacot a patinás német gyártó
A magyar újautó-piacon 7,4 százalékos részesedést szerzett a Volkswagen, az európai eladásoknak pedig több mint 10 százaléka kötődött hozzájuk. A Volkswagen több mint 10 százalékos részesedésével
economx.hu
209 napja
802 lóerő mire jó a havas Alpokban? A rekorderős új Mercedes-AMG S-osztályt vallattuk
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
hvg.hu
210 napja
VW: sztrájk, gyárbezárások és a fény az alagút végén
A Volkswagen mostanság nem a legszebb napjait éli, de a továbbra is a legnagyobb európai gyártóként jegyzett vállalat bízik a legújabb termékeiben. Vázoljuk hogyan zárja az idei évet Magyarországon a márka, és mi várható tőle a közeljövőben.
hvg.hu
210 napja
Olaszország autóipari nagyhatalommá válhat
Az olasz autipar jelentős fellendülés előtt állhat a következő években, a Stellantis autógyártó vállalat vezetőjének optimista nyilatkozata szerint. A cég ambiciózus terveket vázolt fel az olaszországi termelés növelésére, miközben a kormány is határozott elvárásokat fogalmazott meg az ágazat jövőjével kapcsolatban.
portfolio.hu
210 napja