Egyelőre megmagyarázhatatlan hibát találtak a vezetéstámogató rendszerekben
Tanácstalanság az AEB-k miatt
totalcar.hu
166 napja
Egy amerikai tanulmány kimutatta, hogy a magas autók sokkal veszélyesebbek a gyalogosokra nézve
A problémát több fronton is kezelni kell.
totalcar.hu
201 napja
Még idegesítőbb lesz a biztonsági öv becsatolására figyelmeztető jelzés
Az amerikai közlekedésbiztonsági szervezet, az IIHS elkezdte értékelni a bekötésre figyelmeztető rendszereket, így azok még idegesítőbbé válhatnak.
infostart.hu
261 napja
Biztonsági öv: még idegesítőbb lesz a figyelmeztetés, de ez így van jól
Megszólaltak az IIHS szakértői.
totalcar.hu
262 napja
Nem a legnagyobb autó a legbiztonságosabb - törésteszten az amerikai giga-SUV-k
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
totalcar.hu
390 napja
USA: Meglepően veszélyesek a futárok furgonjai a spórolás miatt
A járvány idején felpörgött e-kereskedelem nyomán még több furgon jelent meg az utakon. Baleseti statisztájuk csapnivaló.
totalcar.hu
430 napja
Siralmas eredményt hozott a vészfékasszisztensek tesztje
A többség megbukott.
totalcar.hu
433 napja
Egyedül a Subaru Forester remekelt az IIHS szigorított vészféksegéd-tesztjén
A valós balesetek alapján növelték meg a sebességet, és vizsgálják a motorkerékpáros és pótkocsi akadályt.
433 napja
Érdekes ok miatt nincs nagy sebességű törésteszt az autóknál
A szakértő szerint nincs szükség töréstesztekre 130 km/órával, az eddig alkalmazott, lassabb ütközési próbák a lehető leghatékonyabbak. The post Érdekes ok miatt nincs nagy sebességű törésteszt az autóknál first appeared on Vezess .
vezess.hu
474 napja
Még egy rossz pont az SUV-knek
Az SUV- és a kisteherautók lényegesen nagyobb valószínűséggel gázolnak el gyalogosokat kanyarodás közben, mint a náluk kisebb autók
totalcar.hu
475 napja
Pocsék bizonyítványt kapott a legtöbb gyártó önvezető rendszere
A robotpilóták nem nyújtottak meggyőző teljesítményt, csak egy márkáé volt elfogadható.
totalcar.hu
480 napja
Menü