Meg kell tanulnunk ügyfélként gondolkozni
A Provident Pénzügyi Zrt. 2024-ben tizedszerre is díjazott lett a „Kiváló Kiszolgálás verseny” nagyvállalati kategóriájában, ami egyike azon rangos ügyfélélmény-elismeréseknek, amit a vállalat magáénak tudhat. Egy ilyen díj elnyerésének hátterében mindig komoly befektetett munka és erőfeszítés áll, ami ilyenkor kifizetődni látszik. A díj ismételt elhódításáról Boczán Viktorral, a Provident újonnan kinevezett vezérigazgatójával beszélgettünk.
origo.hu
406 napja
Ismét a kiváló vállalkozásoké a főszerep: meghirdették az Érték és Minőség Nagydíj pályázatot
A nemzetközi szintű elismerésre május 30-ig 45 főcsoportban lehet pályázni.
metropol.hu
474 napja
Egy fontos területen már megelőzzük az OECD-országokat
Az orvosok bére 2021-ben 4,69-szerese volt az átlagbérnek.
magyarnemzet.hu
543 napja
Menü