Egyre nagyobb bajban vannak a hazai webáruházak a Temu miatt

Egyre nagyobb bajban vannak a hazai webáruházak a Temu miatt

Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.

#online kereskedelem #cégblog #piac & marketing #webáruházak #kínai nyomulás

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

514 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü