Tömegesen költöznek el a gyerekeiket posztoló influencerek
A gyerekek közösségi médiás szereplése és a „kidfluencer” jelenség egyre inkább megosztó témává válik, hiszen sokszor a szülők a gyerekeik „cukiságára” építenek, miközben nem mindig gondolnak a digitális világ veszélyeire. A gyerekek pénzügyi érdekeinek védelme érdekében fontos lenne, hogy ők is részesedjenek a tartalmaikból származó bevételekből, miközben a jogi és etikai kérdések is egyre nagyobb figyelmet kapnak. Klausz Melinda, közösségi média szakértő véleményét kérdeztük a témával kapcsolatban.
rtl.hu
130 napja
Ez a legveszélyesebb médiaplatform: a gyerekeknek szóló tartalmakban is megjelennek a háborús hirdetések
A gyerekmesékbe is beszűrődnek 18+-os és közéleti reklámok – mondta el Klausz Melinda közösségi média szakértő a Reggeliben. Hogyan lehet tenni az ellen, hogy olyan tartalmak is a gyerekek szeme elé kerüljenek, amiket nem jó, ha látnak? Milyen szerepe van a közösségi médiának a háborús fenyegetés terjesztésében?
rtl.hu
396 napja
Menü