Stílus, tudatosság, DAIGE: A fenntartható divat magyar útja
Hogyan lehet egy divatmárkát úgy építeni, hogy az egyszerre legyen megkapóan stílusos, jól működő és fenntartható? A hazai DAIGE márka esetében ez nem csupán esztétikai vagy üzleti kérdés, hanem tudatos vállalás is – az anyagválasztástól a gyártási folyamatokon át egészen a slow fashion szemléletig. A legújabb DAIGE drop lookbook fotózásán jártunk, ahol a márka tervezőjével, Tóth Melindával beszélgettünk arról, hogy milyen kihívásokkal jár a fenntarthatóság felé vezető út, hogyan lehet egyensúlyt teremteni a piaci elvárások és az etikus működés között, illetve mi az, amit vásárlói oldalról tehetünk egy pozitívabb jövő érdekében?
blikk.hu
98 napja
Olasz divattervező érkezett a magyar Cukovy divatmárka élére
A nemzetközi divatvilág figyelmét egyre inkább felkeltő Cukovy márka újabb mérföldkőhöz érkezett: új vezető tervezőt igazoltak, aki nemcsak friss szemléletet, de sokszínű szakmai tapasztalatot is hoz magával. A dizájn, mint közösségi élmény és önkifejezési forma áll az új korszak középpontjában – ezt az irányt képviseli a márka új kreatív motorja is. A divatrajongók joggal várhatják izgatottan, mit hoz a Cukovy következő kollekciója.
blikk.hu
104 napja
Ékszerbe zárt történetek – Beszélgetés Börcsök Anna ötvösművésszel, narratív ékszer tervezővel
Hogy képes egy egyszerű lemezhajtási megoldás stabil tartószerkezetté válni? És hogyan tud ez a végletekig leegyszerűsített, golyót rögzítő tartószerkezet egy egész alkotói hitvallást megtestesíteni?
blikk.hu
107 napja
Mesés ruhákban fotózták le Sarka Katát
Magyar divatmárka szemelte ki magának a modellt.
metropol.hu
108 napja
Menü