Kitart az élen a legértékesebb kínai márka
Idén már a második egymást követő évben volt a TikTok a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.
infostart.hu
51 napja
A TikTok a legértékesebb kínai márka
A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.
portfolio.hu
51 napja
Új logót kap a Google, íme a megújulás!
A logófrissítés nem csupán esztétikai lépés, komoly gazdasági jelentőséggel bír.
mandiner.hu
54 napja
Brandmustra: továbbra is az Apple ül a trónon
Az almás vállalat márkaértéke az idén már 574,5 milliárd dollárnál jár. A Microsoft több mint 100 milliárddal marad le mögötte.
mandiner.hu
99 napja
Vajon melyik a legértékesebb márka a világon?
Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján.
infostart.hu
166 napja
Kiderült, melyik a világ legértékesebb márkája
Ismét az Apple lett a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó cég 2025-ös Global 500 listája alapján.
portfolio.hu
166 napja
Kiderült, hogy melyik a világ legértékesebb márkája
Nem meglepő, hogy melyik márka lett az első helyezett.
metropol.hu
519 napja
Menü