Milyen napi rohangálós autót vesz magának a Bugatti-Rimac fejese? Egy 20 éves Golfot!
Nem, nem csippes mikkentyűs 1,9 TDI-vel.
totalcar.hu
37 napja
Sebességrekordra készül a Bugatti: 500 km/h fölé mennének
Súlyos fizikai korlátokat kell ehhez legyűrni.
totalcar.hu
228 napja
A Bugatti Rimac vezére egy pompás, V8-as BMW-vel jár
Mate Rimac cége elektromos szupersportautókat gyárt, de olykor ő mégis inkább egy régi BMW-vel közlekedik.
totalcar.hu
234 napja
Fenyegetőbb is lehetett volna a Bugatti Tourbillon
Szigorú arcú koncepcióautót mutatott a Bugatti.
totalcar.hu
281 napja
Itt a 2107 lóerős Nevera R, de nem ez lesz a Rimac legdurvább modellje
A modell könnyebb, erősebb, alacsonyabb és sokkal több rajta a szárny.
totalcar.hu
324 napja
Robotaxik vehetik át az irányítást Zágrábban
A forradalmian új szolgáltatás Mate Rimac nevéhez fűződik, aki az autókat is maga gyártja hozzá.
375 napja
Majdnem villanyautó lett az új Bugatti, Mate Rimac mentette meg
Át is címkézhettek volna egy Neverát, szerencsére nem ez történt.
totalcar.hu
377 napja
A Lamborghini nem biztos benne, hogy az elektromos szupersportautók valaha népszerűek lesznek
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
totalcar.hu
411 napja
Állítólag 9000-ig forog a Bugatti új, 8,3 literes szívó V16-osa
Nemrég további információk kerültek nyilvánosságra, többek között Mate Rimac, a Bugatti-Rimac CEO-ja jóvoltából.
totalcar.hu
422 napja
A Rimac szerint egyre kevésbé van igény elektromos hipersportautókra
Azért érdekes ez a kijelentés tőlük, mert pont egy ilyen autóval lettek híresek.
totalcar.hu
423 napja
Mate Rimac szerint is lehetséges az egymásodperces 0-100
Csak sok az apróbetűs rész.
totalcar.hu
491 napja
Menü