Igazából a nagy motor fogyaszt keveset?

Igazából a nagy motor fogyaszt keveset?

2,5 literes benzines szívómotort ma már csak a Mazda3-nál nagyobb autók hibrid hajtásrendszerében találni, itt viszont nagyfeszültségű akku és villanymotor nélkül mozgatja az autót. Jó oka van, hogy mások nem ezt csinálják, vagy a Mazda útja is működhet?

#teszt #mazda #autóteszt #tesztautó #szívómotor #benzines #újautó-teszt #négyhengeres #mazda3 #skyactiv #szívó benzines #atmoszférikus motor #e skyactiv g

vezess.hu logovezess.hu

89 napja

Ezért jó érzés egy drága, új autóból is visszaülni a 17 éves saját kocsimba

Ezért jó érzés egy drága, új autóból is visszaülni a 17 éves saját kocsimba

Bár elvitathatatlan előnyei vannak egy modern, új autónak, azért vannak erős, sokak számára ismerős érvek az öreg verdák mellett is.

#mazda #használt autó #vezetünk #öreg autó #mazda3

vezess.hu logovezess.hu

107 napja

Olcsónak tűnik, pedig vérprofi ennek a Mazdának a futóműve

Olcsónak tűnik, pedig vérprofi ennek a Mazdának a futóműve

Az olcsó megoldás manapság nem jelent egyet az alacsony minőséggel, legalábbis ez látszik a hátsó futóművek terén, a Mazda tálalásában.

#futómű #vezetünk #mazda3 #csatolt lengőkar #hátsó futómű

vezess.hu logovezess.hu

114 napja

Ilyen motor nincs még egy Magyarországon

Ilyen motor nincs még egy Magyarországon

Turbós háromhengeresek helyett a Mazda3 alapverziója 2,5 literes szívómotort kap. Ilyen nyitással a csúcsmodell motorja sem lehet hétköznapi. Nem is átlagos autó a tesztelt Mazda3 e-Skyactiv X.

#teszt #mazda #autóteszt #kompakt autó #újautó-teszt #sűrítés #öngyulladás #új autó teszt #mazda3 #skyactiv #skyactiv-x #alsó középkategória #e-skyactiv

vezess.hu logovezess.hu

392 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü