Ha ilyen tejet vett, azonnal vigye vissza! Lejárt!
Olyan Mizo tej került forgalomba, amelynek lejárt a minőségmegőrzési ideje. Akinél a hűtőben lapul még ilyen ne fogyassza el, ha fel sem bontotta, akkor vigye vissza. A Kifli.hu már vissza is
economx.hu
59 napja
Ha ilyen Mizo tejet rendelt házhoz, semmiképp ne igya meg! Visszahívta ezeket a termékét a Kifli.hu
A Kifli.hu Shop Kft. visszahívta a Mizo UHT-zsírszegény, GMO-mentes, laktózmentes tejet, miután kiderült, hogy a termék egyes példányait lejárt minőségmegőrzési idővel szállították ki a vásárlóknak. A cég azonnali lépéseket tett a forgalomból történő kivonásra és a fogyasztóktól való visszahívásra, együttműködve a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatósággal. A hatóság arra figyelmezteti a vásárlókat, hogy a 2025. április 22-i lejárati dátummal rendelkező tejet ne fogyasszák el, hanem haladéktalanul vigyék vissza.
blikk.hu
59 napja
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára. A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.
economx.hu
76 napja
Miért egy vécépapír-céget hoz példának a miniszter?
„Ha be tudsz kapcsolódni az exportba, akkor király vagy” – mondta a magyar gazdaságszerkezetről Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter az Economxnak adott másfél órás interjúban. A Pogátsa
economx.hu
220 napja
Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.
hvg.hu
388 napja
Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.
hvg.hu
389 napja
Menü