Itt az első összesítés a lakásbiztosítási kampányról, győztest hirdetett a Netrisk
A lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő lakóingatlan-tulajdonosok és -bérlők döntő többsége, 84 százaléka másik biztosítóhoz ment át - közölte saját adatai alapján a Netrisk. A legtöbb szerződést náluk a KÖBE, a Groupama, a Genertel és a K&H biztosítóknál kötötték, a legnagyobb növekedést a portfolión belül részarányban pedig a KÖBE, a Genertel, a Gránit, a Generali és a K&H érte el.
portfolio.hu
455 napja
Faképnél hagyott biztosítók: tízből nyolcan váltottak
A lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő lakóingatlan-tulajdonosok és -bérlők döntő többsége, 84 százaléka másik biztosítóhoz ment át - közölte saját adatai alapján a Netrisk. A Netrisknél az átlagdíj a kampány hónapjában 34 600 forint volt. A lakásoknál az országos átlagdíj 21 ezer, a családi házak esetében pedig 42 ezer forint volt. Márciusban a lakásbiztosítások iránti érdeklődés jelentősen nőtt, átlagosan 8-12-szeres volt az érdeklődés, de voltak olyan napok, amikor ötvenszeres is.
piacesprofit.hu
455 napja
Lakásbiztosítás: akadt, aki 60 ezer forintot spórolt
Az idén először került sor a lakásbiztosítási kampányra, amelyből már csak pár nap van hátra. Kedd estig lehet új lakásbiztosítást kötni - közölte a Netrisk. A kampány harmadik hetéhez képest a negyedikben 84 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, az átlagdíj pedig 36 680 forint volt. Az eddigi adatok szerint előfordult, hogy egy 2006-ban megkötött biztosítást helyett választott újat magának a tulajdonos. Egy nagykovácsi családi ház esetében pedig az új lakásbiztosítás éves díja több mint 60 ezer forinttal lett alacsonyabb.
piacesprofit.hu
464 napja
Véghajrába ért a lakásbiztosítási kampány
Tovább emelkedett az új szerződést választók száma. A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest, az elmúlt
economx.hu
467 napja
Lakástulajdonosok figyelem, vészesen fogy az idő!
A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest – derül ki a Netrisk összeállításából, amely a lakásméretekhez tartozó átlagdíjakat is bemutatja. A márciusi kampányban Budapesten belül a XIV., a XIII. és a XI. kerület a „legaktívabb”, a vidéki nagyvárosok közül pedig Debrecen. Lakosságarányosan pedig Székesfehérváré az első hely.
infostart.hu
467 napja
Sok lakástulajdonos retteg beázástól és dugulástól
A lakásbiztosítási kampány harmadik hetében 19 százalékkal nőtt az új kötések száma az egy héttel korábbihoz képest - derül ki a Netrisk összeállításából, amely a lakásméretekhez tartozó átlagdíjakat is bemutatja. A garzonlakások esetében alig több mint 15 ezer forint az éves átlagos összeg, míg a másik végletet 150-300 négyzetméteres családi házak több mint 53 ezer forintos díja jelenti. A márciusi kampányban Budapesten belül a XIV., a XIII. és a XI. kerület a “legaktívabb”, a vidéki nagyvárosok közül pedig Debrecen. Lakosságarányosan pedig Székesfehérváré az első hely.
piacesprofit.hu
467 napja
Elérkezett a lakásbiztosítási kampány hajrája, egyre többen váltanak biztosítást
Tovább emelkedett a lakásbiztosítási kampányban új szerződést választók száma, legalábbis erre utalnak a piacvezető online biztosításközvetítő adatai, amelynél a legtöbb új szerződést a KÖBE, a Genertel, a Groupama és a K&H biztosítóknál kötötték, a legnagyobb növekedést pedig a KÖBE, a Genertel, a Gránit, a Generali és a K&H érte el.
portfolio.hu
467 napja
Hatalmas bizsergés van a lakásbiztosítási piacon
A lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél. A lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma
economx.hu
474 napja
Fokozták a tempót az ingatlantulajdonosok
A márciusi lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez majdnem tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, kampány nélküli héthez képest. A lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél - ismertette szerdán kiadott összefoglalójában a biztosításközvetítő.
infostart.hu
474 napja
Fokozták a tempót az ingatlantulajdonosok
A márciusi lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez majdnem tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, kampány nélküli héthez képest. A lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél - ismertette szerdán kiadott összefoglalójában a biztosításközvetítő.
infostart.hu
474 napja
Átlagosan 25 ezer forintot spórolnak a lakásbiztosítást váltók
A lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez pedig éves szinten közel tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, “kampány nélküli” héthez képest. A Netrisk adatai szerint lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél, azaz sikerül új, lakásbiztosítási szempontból eddig kevésbé tudatos háztartásokat megmozgatni. Ráfért a hazai biztosítási piacra a kampány, amit az is jelez, hogy közel húsz éves, 2006-ban kötött lakásbiztosítást is újítottak meg márciusban a Netrisken.
piacesprofit.hu
474 napja
Tízezreket spórolhatunk, de ne csak az árat figyeljük - rengetegen váltanak most lakásbiztosítást
A kezdete előtt félmillió új szerződésről is lehetett hallani, ennyi biztosan nem lesz, de így is százezreket érdekel a lakásbiztosítási kampány. Az ügyfelek tízezreket spórolhatnak, a piac pedig átrendeződik.
hvg.hu
478 napja
Magyarok százezrei mozdultak meg egyszerre, megérkeztek a lakásbiztosítási kampány első számai
Kissé ellentmondásos kommentárok jelentek meg az elmúlt órákban és napokban arról, mennyire aktívak az ügyfelek a hivatalosan március 31-ig, valójában április 2-áig futó lakásbiztosítási kampányban. Ami biztos: több mint félmillió online díjszámítás és összesen 40 ezer biztosításkötés már megtörtént – itt tart a kampány az első harmad letelte után. Időarányosan nézve meglehet tehát a sokak által várt legalább 100 ezer szerződéskötés, de mivel a kampánytapasztalatok szerint az utolsó hét lesz várhatóan a legerősebb, ezt a számot akár jelentősen túl is szárnyalhatja a piac.
portfolio.hu
483 napja
Lendületesen indult a lakásbiztosítási kampány
Még három héten át van lehetőség a lakásbiztosítások újrakötésére a kampány keretében.
magyarnemzet.hu
483 napja
Most ajánlott jól körülnézni, extrém díjeltérés is lehet a biztosítók között
Naponta 15-ször annyian számolják, és kötik újra a lakásbiztosításukat, mint egy átlagos márciusi hónapban köszönhetően a lakásbiztosítási kampánynak a Netrisk saját adatai szerint. Március első hetében az éves átlagdíjak 33 ezer forintot tettek ki a Netrisknél. Jelentősen, 11 százalékról 23 százalékra nőtt a minősített fogyasztóbarát lakásbiztosításokra szóló kötések száma, amelyeknek átlagos éves díja 32 ezer forint volt. Az elérhető biztosítások között pedig érdemes körülnézni, hiszen a különböző ajánlatok között jelentős különbségek is lehetnek.
piacesprofit.hu
483 napja
Iránytűt adunk a lakásbiztosítási kampány útvesztőjében
Márciusban a bérlők és a tulajdonosok is jobb, az igényeikhez közelebb álló biztosítást köthetnek a régi helyett. Eddig csak évfordulókor lehetett kötöttségek nélkül új biztosítást
economx.hu
487 napja
Digitális biztosítások: egyre többen várják el az összehasonlító elemzéseket
Biztosítás konferenciánk 4. szekciójában „A jövő biztosításkötése: ki a digitalizáció nyertese?” címmel tartott előadást Besnyő Márton, a Netrisk.hu ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a biztosítási piacon is egyre nagyobb szerepe van az összehasonlító elemzéseknek: az ügyfél gyors, tiszta döntést szeretne hozni, és az online térben a szakértői összehasonlítás elvégzését várják el.
portfolio.hu
495 napja
Most mindenki soron kívül választhat új lakásbiztosítást, érdemes körbeszimatolni
A legtöbb magyar évről évre csak megújítja a lakásbiztosítását, de ez nem a legjobb gyakorlat. Néha érdemes átnézni, hogy mire is van biztosításunk, mekkora a fedezet, nincs-e a piacon kedvezőbb konstrukció. Erre most egy márciusi kampányidőszakban mindenkinek lehetősége is lesz.
telex.hu
504 napja
Netrisk: akár fél millióan is válthatnak lakásbiztosítást márciusban
Az online biztosításközvetítő várakozása szerint 500 ezren is lecserélhetik lakásbiztosításukat a márciusi lakásbiztosítási kampányban, és 50 százalékuk új biztosítóval lép majd kapcsolatba.
infostart.hu
509 napja
Olcsóbb lesz a lakásbiztosítás, de nem árt óvatosnak lenni
Márciusban mindenkinek lehetősége nyílik kedvezőbb lakásbiztosításra váltani, és bár a biztosítások ára várhatóan csökkeni fog, érdemes óvatosan lennünk a spórolással: néhány ezer forint megtakarításért súlyos árat fizethetünk, ha nem figyelünk oda, hogy mit fedez a biztosítás, és mit nem.
hvg.hu
509 napja
Így lehet olcsóbb és hatékonyabb az ön lakásbiztosítása is
A március elsején kezdődő kampány sokat alakíthat a biztosítási piacon, itt a lehetőség arra, hogy a lakosság megvédje a vagyonát. A Netrisk gőzerővel készül. Ahogy arról mi is írtunk
economx.hu
510 napja
Félmillióan mondhatják fel lakásbiztosításukat márciusban, legalább 10 százalékos díjcsökkenést hoz az új kampány
Minden második ügyfél új biztosítóhoz szerződik a kampányidőszakban váltók közül.
510 napja
Több százezer magyar válthat lakásbiztosítást
A Netrisk online biztosításközvetítő várakozása szerint 500 ezren is lecserélhetik lakásbiztosításukat a márciusi lakásbiztosítási kampányban, és 50 százalékuk új biztosítóval lép majd kapcsolatba.
piacesprofit.hu
510 napja
Magyarok millióinak a lakásügyébe nyúlt bele a kormány, össznépi megmozdulás jöhet heteken belül
Az év legnagyobb biztosítási kampánya közeledik, hiszen március 1-jétől április 2-áig bárki felmondhatja meglévő lakásbiztosítását, hogy egy jobbra cserélje. Több biztosítót is megkerestünk, amelyek nem kívánták megosztani várakozásaikat, a Groupama Biztosító és a Netrisk viszont sajtótájékoztatót is tartott a témában, és a Magyar Nemzeti Bank is válaszolt kérdéseinkre. A Groupama 100 ezer, a Netrisk 500 ezer szerződésváltásra számít a kampányban, a jegybank pedig a piaci koncentráció csökkenésén fogja lemérni az akció sikerét. A közelgő lakásbiztosítási kampánnyal kiemelten foglalkozunk a Portfolio február 27-ei Biztosítás 2024 konferenciáján is a téma szakértőivel, érdemes regisztrálni.
portfolio.hu
510 napja
Mészáros Lőrinc és Keszthelyi Erik az online biztosításközvetítői piacra lép: utolérhető-e a Netrisk?
Látványos külsőségekkel elindult a Hungarikum Biztosítási Alkusz online platformja. Kérdés, hogy Keszthelyi Erikék a vállalati piacon nagyon sikeres, erős kormányzati kapcsolatokkal is bíró cége meg tudja-e szorongatni a piac 80 százalékát uraló Netrisket.
telex.hu
523 napja