Pert nyert a Demokratikus Koalíció, Lázár János tárcájának ki kell adnia a MÁV-pályaudvarok intézkedési tervét
A bíróság elsőfokon kimondta, hogy a Lázát János vezette Építési és Közlekedési Minisztériumnak ki kell adnia azokat az intézkedési terveket, amelyeket a MÁV a fővárosi pályaudvarokkal kapcsolatban készített a tárca számára tavaly év végén – jelentette be Arató Gergely a DK országgyűlési képviselője az ellenzéki párt lapunknak is eljuttatott közleménye szerint.
nepszava.hu
39 napja
A feljelentések ellenére az MNB-alapítványok befektetéseit irányító vezér most a MÁV nagy ingatlanüzletéért felel
Egymást érik a feljelentések az MNB-alapítványok befektetéseinek ügyei miatt, az ezekben kulcsszerepet játszó vezető azonban továbbra is élvezi Lázár János miniszter bizalmát. Fekete Zoltán, az Optima Befektetési Zrt. egykori vezérigazgatója jelenleg az állami vasútársaság ingatlan-főigazgatójaként a legnagyobb állomások és pályaudvarok hasznosítási pályázatait felügyeli. Ezeken még az idén ki akarja választani a MÁV azokat a magáncégeket, amelyek évtizedekre beszállhatnak négy budapesti és három vidéki pályaudvar ingatlanjainak fejlesztésébe.
blikk.hu
57 napja
Törvényellenes lehet a pályaudvarok bérbeadására kiírt pályázat, ezért vonhatta vissza a MÁV
A Közbeszerzési Hatóság Szabad Európa birtokába került leveléből arra lehet következtetni, hogy nem volt szabályos a korábbi pályázat: valójában ugyanis koncesszióról van szó, amit közbeszerzési eljárás nélkül nem lehet lebonyolítani. A MÁV először a vártnál nagyobb érdeklődéssel indokolta az új eljárást, újabban azonban már projektcégek alakításáról, koncesszióról és közbeszerzésről beszél – tudta meg a lap.
hvg.hu
115 napja
Tenderben sem tartja a menetrendet a MÁV, úgy tűnik, a legnagyobb NER-cápák miatt ír ki új pályázatot a pályaudvarok hasznosítására
Az ÉKM és a vasúttársaság úgy döntött, hogy „pontosítja” a pályázati feltételeket.
nepszava.hu
118 napja
Aláírásgyűjtést indított a Demokratikus Koalíció az Orbán-kormány pályaudvar-privatizációja ellen
Az ellenzéki párt szerint meg kell akadályozni, hogy az utasok számára kialakított a várótermek és a pénztárak helyét egy évszázadon át Orbán Ráhel bababoltja vagy éppen Tiborcz István ginbárja foglalja el.
nepszava.hu
142 napja
Ahogy az várható volt, főleg NER-közeli körök vinnék a magyarországi pályaudvarok üzemeltetését
A régi ismerősök mellett feltörekvő játékosok is megjelentek. Még egy műkörmös is ajánlatot nyújtott be.
nepszava.hu
153 napja
Lázár János: Nagy a verseny a pályaudvarok fenntartásáért
Lázár János szerint komoly tárgyalások várhatóak.
magyarnemzet.hu
156 napja
Több rendőr járőrözik az olasz vonatokon, valamint a pályaudvarokon és környékükön a jubileumi évben + videó
Több rendőr járőrözik az olasz vonatokon, valamint a pályaudvarokon és környékükön a jubileumi évben Olaszországban - erre a megszaporodott lopások és zsebmetszők miatt van szükség.
hirtv.hu
168 napja
Lázár János „múzeumi ezreléket” szedne az autógyártóktól
Ezt az elért eredmény után kellene fizetni a cégeknek.
nepszava.hu
180 napja
Karácsony Gergely szerint nettó hazaárulás Rákosrendező arab befektetőknek való átengedése
Amivel ha a magyar bíróságok előtt nem is, de a teremtő előtt biztosan el kell majd számolni - szögezte a főpolgármester.
nepszava.hu
201 napja
Az uralkodó üzletet akar látni, ne akadályozza senki!
A magyar állam nagy pénztermelő egységeinek beszerzését bevallottan csak rontaná, ha közszolgáltatásokat kéne fenntartania, ennek fényében szabadulunk meg a terhet jelentő pályaudvaroktól is. Vasúti épületek fenntartására nincs pénz, egy csomó minden másra viszont van.
magyarnarancs.hu
201 napja
Semmiért egészen
Nagyon bejöhetett a Városliget einstandja a kormánynak, mert most nekifutásból kiadnák gebinbe a hasonló nagyságú négy fővárosi pályaudvart szintén 99 évre. Lázár János Debrecenben járván már október közepén bejelentette, hogy a kormány magánbefektetők bevonásával újítana meg tíz nagy forgalmú pályaudvart, köztük Budapesten a Nyugatit, aKeletit, a Délit és a Kelenföldit. Csak így, mellesleg mondta, miközben arról beszélt, hogy mennyi vízvezeték épül majd a Hajdúság fővárosában.
nepszava.hu
202 napja
Vitézy Dávid Orbán Viktornak: A vasútállomások bérbeadása rablóprivatizáció, a rendszerváltás utáni évtized legrosszabb gyakorlatait idéző ingatlanpanama
A korábbi államtitkár és Fidesz által is támogatott főpolgármester-jelölt elég keményen beolvasott a miniszterelnöknek.
nepszava.hu
203 napja
Lázár János nem bízta a véletlenre, az MNB-alapítványok volt vezetője intézi a páyaudvarok kiszervezését
A MÁV szerint szó sincs az állami vagyon elherdálásáról, mert a nagy vasútállomások csak 99 évre kerülnek magánkézbe.
nepszava.hu
205 napja
Vitézy Dávid keresztbe feküdne Lázár János pályaudvar-kiszervezési terveinek Budapesten
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője a Fővárosi Közgyűlés jövő heti ülésén nyújt be indítványt az Orbán-kormánynak a pályázatok visszavonására. Javasolja, minden hozzájárulást tagadjon meg a főváros, ha mégis megpróbálnák az állomások területét 99 évre magánkézbe adni.
nepszava.hu
206 napja
99 éven át
A MÁV megmentése ismét csak fedősztori. Még úgy is, hogy Lázár János szerint „abszolút idióta megközelítés”, ha valaki privatizációt emleget.
magyarnarancs.hu
208 napja
99 évre magánkézbe adná a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanjait a kormány
Több vidéki pályaudvar ingatlanjaira is ez vár. A MÁV szerint minden rendben lesz, és az önkormányzatok részt vesznek majd a fejlesztési folyamatban. Vitézy Dávid szerint egy ilyen tender Afrikában vagy Latin-Amerikában is meglepetést szülne.
hvg.hu
210 napja
Az Orbán-kormány 2124-ig magánkézbe adná a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását
A MÁV Zrt. közölte, a koncepciók véglegesítésére további egyeztetések várhatók.
nepszava.hu
210 napja
Menü