Videón az oroszok nagy áttörése: először repült az új SJ-100-as
Röpképes a legújabb SJ-100-as modell, Oroszország első olyan sugárhajtású utasszállító repülőgépe, melyet teljes egészében belföldön gyártott alkatrészekből raktak össze – számol be a TASZSZ hírügynökség.
portfolio.hu
75 napja
Megkapta a szupermodern vadászgépeit az orosz légierő
Az orosz légierő újabb Szu-57-es és Szu-35S vadászrepülőgépeket kapott a Rosztyek leányvállalatától, a United Aircraft Corporationtől - írta a Defense Mirror .
portfolio.hu
238 napja
Megépítik az oroszok a világ legdurvább nehéz lángszóróját
TOSz-3 „Sárkány” néven már építik az orosz hadmérnökök a TOSz nehézlángszóró-család következő változatát – írta meg a TASZSZ hírügynökség.
portfolio.hu
241 napja
A frászt hozta a NATO-ra, aztán teljesen eltűnt: mégis mi történt a legendás T-14 Armatával?
A fél világra ráijesztett Oroszország, amikor a 2015-ös győzelmi napi parádén végig gurultak az első T-14 Armata harckocsik. Moduláris, automatizált, elképesztően jól védett, újfajta fegyverzettel felszerelt – úgy tűnt, hogy Moszkva bemutatta a világ első valódi negyedik generációs harckocsiját. Azóta eltelt kilenc év. Oroszország a második világháború óta nem látott intenzitású konfliktust hozott Európára. A frontvonalakon azonban szinte teljes egészében csak szovjet eredetű harckocsik dolgoznak, az Armaták még a katonai parádékról is teljesen eltűntek. Pedig a háború kiváló lehetőséget adott volna az orosz hadiiparnak arra, hogy megmutassa: mennyivel jobb is az Armata minden más harckocsinál. Arra, hogy mégis miért maradtak otthon a "szupertankként" emlegetett harcjárművek, illetve, hogy miért terítik őket külföldi vevőknek ahelyett, hogy orosz harckocsizóknak gyártanák őket, többféle magyarázat is van.
portfolio.hu
289 napja
Menü