„Ez azoknak szól, akik sokat csalódtak” – Aurelio ruhamárkája fontos üzenetet közvetít
Az egykori villalakó néhány évvel ezelőtt indított saját márkát Onorato néven, ám egy ideje nem dobott piacra új kollekciót. Most azonban a cég újra beindult, Aurelio pedig elárulta, miben változott a márka üzenete.
metropol.hu
18 napja
A hekkertámadás (k)ára: 143 milliárd forint – mondja a népszerű ruhamárka
Több hónapra lebénítja az Egyesült Királyság legnagyobb ruhakereskedőjét, a Marks & Spencert egy súlyos hekkertámadás. Mi történt? A brit ruházati, háztartási és élelmiszer-kereskedő, a Marks & Spencer informatikai rendszerét még húsvétkor érte masszív hekkertámadás. A cég úgy becsüli, hogy 300 millió fonttal (kb. 143 milliárd forinttal) fogja kurtítani az eredményüket a leállás és a helyreállítás […]
forbes.hu
46 napja
Újraindult Tóth Andi ruhamárkája: mutatjuk, milyen újítást vezetett be
Néhány hónap kihagyás után újra elérhető Tóth Andi webáruháza, de már nem úgy, ahogyan eddig. A híresség most a saját felületén árulja a termékeit. Az énekesnő menedzsmentje egy hónapja sejtelmes választ adott arra a kérdésünkre, mi lesz Tóth Andi Backoff nevű márkájának sorsa: hamarosan minden kiderül.
blikk.hu
242 napja
Csődbe ment Tóth Andi ruhamárkája?
Hónapok óta nem elérhetők az internetes áruházban Tóth Andi ruhái. Június eleje óta a ruhamárka és az énekesnő közösségi oldalán sincsenek már posztok az új darabokról. Vajon mi lehet az oka annak, hogy közel egy év után Andi már nem viszi az vállalkozását?
blikk.hu
274 napja
Vélemények Kecskés Enikő ruhamárkájáról: „Elképzelésem sincs, hova tudnám felvenni”
A rapper exe sokat dolgozott saját ruhamárkáján.
borsonline.hu
322 napja
Jógázás közben mutatták be Kárpáti Rebeka új sportkollekcióját
Kárpáti Rebeka ruhamárkája, a KINDA összeállt a magyar táplálékkiegészítő márkával, a Nutriversummal egy új, elsősorban sportolásra alkalmas, de utcán is bátran felvehető sportkollekcióra. Letisztult színek, alakot kiemelő szabás, és kiváló minőség jellemzi a kollaboráció darabjait, amelyet a hazai influencerek a bemutatón mozgás közben ki is próbálhattak.
blikk.hu
383 napja
Az anyaság nehézségeiről vallott a TV2 sztárja: „Sok házasság ilyenkor tud elcsúszni”
A Star Academy egykori győztese, Szőcs Renáta nem semmi időszakon van túl. A Blikknek mesélte el, hogyan élte meg az elmúlt egy évet azt követően, hogy megszületett az első gyermekük, Amélia. Nem tagadta, hogy komoly megpróbáltatásokkal néztek szembe ebben az évben a férjével, ráadásul az anyaság és a zenei karrier mellett egy új ruhamárkát is indított. Most először adott betekintést a kollekció darabjaiba.
blikk.hu
433 napja
Újabb hazai híresség indít saját ruhamárkát – fotó
Tóth Andi, Zimány Linda és Sebestyén Balázs felesége, Viktória után most egy újabb hazai sztár jelentette be, hogy saját ruhamárkát indít. Szőcs Renáta az Instagram-oldalán osztotta meg a nagy híreket a rajongóival.
blikk.hu
434 napja
Lotfi Begi feleségének új kollekciója tarolt a Next Top Model Hungary lányainak körében
Lotfi-Schadi Réka divattervező új kollekciójának bemutatója nagy sikert aratott a Next Top Model Hungary lányainál. Lotfi Begi felesége exkluzív részleteket árult el a találkozóról.
borsonline.hu
440 napja
Szőcs Reni is saját ruhamárkát dob piacra
Az énekesnő hamarosan hatalmas vállalkozásba kezd. Nemrég a rajongók húzták ki Szőcs Reniből, hogy saját ruhamárkával igyekszik kedveskedni az embereknek.
metropol.hu
452 napja
Zimány Linda elhagyja a társát
Zimány Linda az utóbbi időben bebizonyította, hogy üzletasszonyként is megállja a helyét, hiszen a ruhamárkája hatalmas népszerűségnek örvendett már az elmúlt két évben. Bár a siker töretlen, a modell mégis úgy döntött, teljesen új céget alapít, ugyanis függetlenedni akar korábbi társától és minden tekintetben saját kezébe akarja venni az irányítást, mert üzletileg is szeretne saját lábra állni.
blikk.hu
471 napja
Elindult Sebestyén Balázs gyönyörű feleségének divatmárkája, nem hiszi el, mennyiért árulják a ruhákat: mutatjuk
Sebestyén Balázs feleségének, Vikinek elindult az új divatmárkája, amelynek ruhadarabjai máris elérhetőek a webshopokon. A különleges darabokért — amiket ők maguk terveznek egy barátnőjével közösen — nem kevés összeget kérnek.
blikk.hu
497 napja
Hogyan lehet egy ruhamárkának 8000 új terméke naponta?
A kínai Shein a világ egyik legnagyobb fast fashion ruhamárkája, amit annak köszönhet, hogy olcsó és nem akar kreatív lenni. The post Hogyan lehet egy ruhamárkának 8000 új terméke naponta? first appeared on G7 - Gazdasági sztorik érthetően .
g7.hu
497 napja
Menü