„Legyünk éberek, és ne legyenek tabuk” – bármilyen korú gyerekkel lehet beszélgetni a megfelelő szavakkal
Polányi Viktória pszichológus szerint mindig a felnőttek értelmezik a világot a gyerekek számára. Ezért is fontos, hogy a H&M gyerekeket szexualizáló, törölt kampányára és egyéb jelenségekre hogyan reagálunk. Szerinte nem jó irány, hogy annak alapján ítéljük meg a gyerekeket, hogy mennyire menőn vannak felöltözve. Úgy fogalmazott: „a H&M aljas hirdetése azt sugallja a pedofiloknak, hogy a kislányok utáni vágyakozás rendben van”. A szakértő hangsúlyozta, hogy beszélgessünk a gyerekekkel, hiszen bármilyen korú gyerekkel lehet bármiről beszélgetni az életkoruknak megfelelően.
rtl.hu
531 napja
A dark weben, pedofilok között keringő felvételek nagy része óvodai farsangokról, balatoni nyaralásokról letöltött kép
Gyerekek szexualizálásával vádolták meg a H&M egyik, iskolai egyenruhákról szóló hirdetését. A kampányban két általános iskolás lányt ábrázoltak, a szlogen pedig az volt a kampányhoz, hogy „te is megfordulsz a H&M Back to School divatja után”. A ruhamárka később törölte a hirdetést, és bocsánatot kért. Gyurkó Szilvia gyermekjogi szakértő, a Hintalovon Alapítvány vezetője magyarázta el a Reggeliben, hogy mi a gond azokkal a hirdetésekkel, ahol a gyerekeket nem életkoruknak megfelelően ábrázolják.
rtl.hu
531 napja
Egy férfi agyonszexualizálásával indult 2024
Jeremy Allen White alsónadrágra vetkőzött, aztán nők tömegei írtak zavarba ejtő kommenteket, rávilágítva arra, hogy miközben a nők tárgyiasítása és szexualizálása gyakorlatilag tiltott lett, az interneten mintha trend lenne teljesen nyíltan kifejezni túlzott vonzódásunkat egy-egy híresebb férfi iránt.
444.hu
542 napja
Menü