Ezzel az üveggel bírja a mobilja a strapát: tudjon meg mindent a Gorilla Glassról
A Gorilla Glass története a 2000-es évek közepéig nyúlik vissza. Az okostelefonokra fejlesztett és az iPhone-nal bemutatkozó első borítóüvegtől a mai zászlóshajó-telefonokat védő, szinte törhetetlen Gorilla Armorig hosszú volt az út.
blikk.hu
384 napja
Hatalmas összegektől esnek el az autógyártók, mert nem mondtak igazat
Több járművét is kénytelen volt visszahívni a Mazda, a Honda és a Toyota, miután kiderült, hogy több teszteredményt is elcsaltak.
infostart.hu
390 napja
Nem a legnagyobb autó a legbiztonságosabb - törésteszten az amerikai giga-SUV-k
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
totalcar.hu
391 napja
Itt a Corning Gorilla Glass 7i – Keményebb képernyők a középkategóriás telefonokhoz
A Corning piacra dobta a Gorilla Glass 7i-t, amellyel a középkategóriás okostelefonokat célozza meg. Az új üveg a számozása és a gyári ígéretek alapján olyan képességeket hoz a középkategóriába, amelyekkel korábban csak a csúcskategóriánál lehetett találkozni.
blikk.hu
395 napja
Nem érint európai modelleket a Toyota tanúsítási botránya
A magyar Toyota egy sajtóközleményben öntött tiszta vizet a pohárba.
totalcar.hu
397 napja
Botrány! A Toyota, a Mazda, a Honda és a Suzuki is trükközött a töréstesztekkel
Az ügy azonban tovább gyűrűzik.
totalcar.hu
398 napja
Elektromos autók: nem égnek, nem borulnak, de gyilkolnak
A jóval magsabb tömeg miatt ütközés esetén sokkal veszélyesebbek a közlekedés többi résztvevőjére.
infostart.hu
405 napja
Energiaelnyelőt építenének a kamionok orrába a svéd tudósok
Ha egy kamion, egy személygépkocsival ütközik, akkor a legtöbb esetben a kisebb járműben történik haláleset.
totalcar.hu
407 napja
A nagy Volvo felkoncolta a kicsit
Van jó hír és van rossz is.
totalcar.hu
408 napja
Óriási kockázatot jelentenek az SUV-k – itt vannak a részletek
A törésteszteket végző szakértő szervezet, az EuroNCAP veszélyesnek tartja az egyre több és egyre nagyobb járművek feltűnését az utakon.
infostart.hu
415 napja
Szép vékony az új iPad Pro, na de mennyire bírja a hajlítást?
Az első tesztek megválaszolták a legfontosabb kérdést az új iPad Pro kapcsán.
pcwplus.hu
416 napja
Senna halála tucatnyi ember életét mentette meg
Rengeteg biztonsági intézkedést vezettek be a Forma-1-ben a baleset óta, sorra vesszük a legfontosabbakat.
totalcar.hu
428 napja
Kicsi vs nagy: összeütköztettek két új Volvót
Mi történik, amikor a legnagyobb és a legkisebb Volvo SUV csattan egymásba? Kipróbálták!
totalcar.hu
435 napja
Szorosabb lesz a Toyota-póráz
Szó szerint új utakat keres a Daihatsu.
totalcar.hu
438 napja
Kőkemény cáfolat arra, hogy a régi autókban még volt anyag
A régi autókra sokan nosztalgiával gondolnak, de egy téren holtbiztos a fejlődés: a biztonság nagyságrendekkel jobb a modern konstrukciók esetén. The post Kőkemény cáfolat arra, hogy a régi autókban még volt anyag first appeared on Vezess .
vezess.hu
467 napja
Érdekes ok miatt nincs nagy sebességű törésteszt az autóknál
A szakértő szerint nincs szükség töréstesztekre 130 km/órával, az eddig alkalmazott, lassabb ütközési próbák a lehető leghatékonyabbak. The post Érdekes ok miatt nincs nagy sebességű törésteszt az autóknál first appeared on Vezess .
vezess.hu
476 napja
A Mercedes-Benz segített az első röntgenbaleset elvégzésében
Több éves fejlesztőmunka előzte meg a röntgenvideóra vett balesetet.
478 napja
Úgy filmeztek le egy ütközést, mint még soha
Az autóiparban elsőként nem optikai, hanem röntgenkamerával vettek fel egy töréstesztet. Az eredmény látványos, a technológiát nem csak az autóiparban akarják hasznosítani. The post Úgy filmeztek le egy ütközést, mint még soha first appeared on Vezess .
vezess.hu
481 napja
Esélyük nincs a törésteszten a túl modern autóknak
Legalábbis abban az esetben, ha az öt csillag a cél. 2026-tól várhatóan bekeményít az új autóknál a független európai törésteszt-szervezet. The post Esélyük nincs a törésteszten a túl modern autóknak first appeared on Vezess .
vezess.hu
488 napja
Felveszi a harcot az érintőképernyőre tett funkciók ellen az Euro NCAP
Nagyon úgy tűnik, hogy a jövőben csak olyan autó lehet majd ötcsillagos biztonságú, amiben nem tesznek ki fontos funkciókat az érintőképernyőre, a menüben böngészés ugyanis veszélyesen elterelheti a vezető figyelmét – erre végre az Euro NCAP-nál is rájöttek.
player.hu
488 napja