Bivaly, Hernyó, Bobó és a többiek: a magyar vasútijármű-gyártás legendái
Összeszedtük a sorozat legérdekesebb darabjait.
totalcar.hu
429 napja
Milliárdokat költünk rá, mégsem megy a vasútijármű-gyártás
Megnézzük, hogy a Ganz-Hunslet 1999-es csődjét követően mi történt annak érdekében, hogy újraindulhasson a hazai vasútijármű-gyártás.
totalcar.hu
443 napja
A magyar vasútijárműgyártás legendái – az ICS villamos
Sorozatunk utolsó részében a leghíresebb, mára legendássá vált, idén hatvanéves Ganz csuklós villamosról (ICS) emlékezünk meg.
totalcar.hu
465 napja
A magyar vasútijárműgyártás legendái – a Samu
Épp idén harminc éve, hogy megjelentek a magyar vaspályákon az első és azóta is utolsó Intercity motorvonatok.
totalcar.hu
471 napja
A magyar vasútijárműgyártás legendái – a Hernyó
A MÁV-on belüli nagy viták alaposan késleltették a Hernyó megszületését, végül mégis beváltak a vasúttársaság első villamos motorvonatai.
totalcar.hu
478 napja
A magyar vasúti járműgyártás legendái – a Szöcske
Mai alanyunk a Ganz-MÁVAG utolsó, sorozatban gyártott mozdonya, a V46 sorozatú Szöcske tolató- villanymozdony.
totalcar.hu
485 napja
A magyar vasúti járműgyártás legendái – a Gigant
A MÁV V63 sorozatú villanymozdonynak hatalmas rajongótábora van, ami nem is csoda, hiszen ez a leggyorsabb és legerősebb magyar gyártású mozdony.
totalcar.hu
492 napja
A magyar vasúti járműgyártás legendái – a Gyík
A szovjetek nem segítettek, ezért inkább fejlesztettünk magunknak egy nagyteljesítményű dízelmozdonyt.
totalcar.hu
498 napja
A magyar vasúti járműgyártás legendái – a Csörgő
A MÁV M41-es dízelmozdonya a jellegzetes, messziről is jól felismerhető hangja után kapta a Csörgő becenevet.
totalcar.hu
506 napja
Menü