Szeged vasútállomás és Anna-kút között ismét közlekednek a TramTrain-járatok
mavcsoport.hu
179 napja
Megszólalt a miniszterelnök a vádemelésről: senki nem akar eltussolni semmit
Változatlanul forrnak az indulatok, a tüntetések után a jog mezején folytatódik a tragikus vasúti tetőbeomlási ügy. Milos Vucevic szerb miniszterelnök azt mondta, hogy a 13 ember ellen felhozott
economx.hu
189 napja
Tömeges vádemelés az újvidéki tragédia miatt
Tizenhárom ember, közöttük a volt építésügyi miniszter emelt vádat az újvidéki felsőügyészség a november elsejei újvidéki tragédiával összefüggésben, amelynek során tizenöt ember vesztette életét, további kettő pedig súlyosan megsérült.
infostart.hu
189 napja
Újvidéki tragédia: a volt építésügyi minisztert is megvádolták
Vádat emeltek a novemberi újvidéki tragédia ügyében, amelynek során tizenöt ember vesztette életét, kettő pedig súlyosan megsérült. Tizenhárom ember ellen emelt vádat az újvidéki felsőügyészség
economx.hu
189 napja
Ki miért felelős ma?
A németeknél soha nem lehet tudni, meddig lendül vissza az inga. Ez a rettegés.
mandiner.hu
191 napja
Lázár János: nekünk 25 százalék bőven elég
A vasútállomások tulajdonjoga a magyar államnál marad. A telket visszük be a vállalkozásokba, ahol nekünk 25 százalék bőven elég. Azzal fizetünk, hogy te újjáépíted nekünk a pályaudvart
economx.hu
196 napja
Csak hónapok múlva indulhat el a vasúti közlekedés a Szabadka–Újvidék-vonalon
Az eredeti tervek szerint már november 24-én helyreállt volna a közlekedés az újvidéki pályaudvar-katasztrófa után, de most a szerb elnök azt mondta, február–március előtt nem reális az újraindítás.
infostart.hu
201 napja
Tényleg arra sincs már pénze az országnak, hogy felújítsa a vasúti pályaudvarokat?
A kormányfő szavai egy kormányzati kudarc beismerései is lehetnének. De inkább csak arról árulkodnak, hogy Orbán olyan, mint egy sóher nagybácsi. Az állam ugyanis észszerű határokon belül bármire költhet, amire a politikai elit akar.
444.hu
201 napja
Vitézy Orbánnak: A vasútállomások bérbeadása „nem más, mint a rendszerváltás utáni évtized legrosszabb gyakorlatait idéző ingatlanpanama”
„Lehet Nyugat-Európára hivatkozni, de ott senki nem fog tudni mutatni olyan példát, ahol a közérdeket ilyen módon háttérbe szorítva, magánérdekeknek engedve, bármiféle garancia nélkül adták magánkézbe egy ország és fővárosa legfontosabb főpályaudvarait.”
444.hu
203 napja
Érthetően a vasútállomásokkal kapcsolatos tervekről
A vasút korszerűsítésének nemcsak a pálya és a kocsik, hanem az állomások megújítása is alapvető része.
demokrata.hu
206 napja
Teljesen jó állapotban van a szegedi vasútállomás, mégis magánbefektetőnek adnák át 99 évre
Az eredeti terv szerint a Lázár János vezette Építési és Közlekedési Múzeum felújítandó vasútállomásokat fejlesztett volna ilyen formában. Konkrétan a MÁV sem tudja mit kellene felújítani, de a pályázatot már kiírták.
nepszava.hu
207 napja
Még nem tudja a MÁV, hogy mit kell felújítani az igen jó állapotú szegedi vasútállomáson, de hirdetnek rá egy pályázatot
A pályaudvart 2006-ban felújították, és most a pályázatban nincs benne, hogy mit kellene fejleszteni. Az önkormányzat a vasútállomáshoz helyezné át az autóbusz-pályaudvart, de erre nem kaptak választ.
telex.hu
207 napja