Brüsszel és Magyar Péter újabb támadása: most a vasútfejlesztést blokkolják
Miközben a Tisza Párt mindenáron kormányellenes hangulatot kelt, brüsszeli szövetségeseik elzárják a forrásokat.
magyarnemzet.hu
3 napja
Régóta várt pályafelújítás kezdődik a lajosmizsei vonal egy szakaszán
mavcsoport.hu
17 napja
A miniszter titkos vágya
Jövőre lesz tíz éve, hogy Lázár János a kormányinfón közölte, megépül a balatoni körvasút abból az 1100 milliárd forintból, amit a kormány vasútfejlesztésekre szán. A projektnek 2023-ban kellett volna befejeződnie, de azóta tizenöt balatoni állomásra még tovább is tart az út, mint korábban.
magyarnarancs.hu
67 napja
A szobi vonalon helyreállt a menetrend vasárnap kora délután
mavcsoport.hu
77 napja
Ez az elmúlt száz év legjelentősebb budapesti vasútfejlesztése
Jó tempóban halad a Déli körvasút második ütemének építése.
magyarnemzet.hu
80 napja
Nagy Bálint: a kormány 2010 óta több mint 1800 milliárd forintot költött vasútfejlesztésre
A kormány 2010 óta több mint 1800 milliárd forintot költött vasútfejlesztésre, ennek köszönhetően mintegy 1200 kilométer vágány, illetve számos állomás, parkoló és zajvédő fal épült meg
hirtv.hu
128 napja
Tíz év sem volt elegendő arra, hogy a beígért 160-nal száguldjanak a vonatok
Hiába tett alkalmassá a magyar állam sok százmilliárd forintos beruházással több vasútvonalat arra, hogy akár 160 kilométer/órával repesszenek a vonatok, egyik vonalon sem mehetnek többel 120-nál. Pedig az elmúlt 15 évben 1200–1300 milliárd forintot is elkölthettek erre.
24.hu
143 napja
Hiába csatlakozott Románia a schengeni övezethez: nyilvánvalóvá vált, hogy nagy veszély fenyegeti a lakosok mobilitását
A vasútfejlesztések nem a megszokott mederben zajlanak a keleti szomszédunkban.
mandiner.hu
164 napja
Menü