Indián nyár extrákkal: gigantikus lakóautóval céloztuk meg az őszi tengert
Hét méternél hosszabb, hat személynek mobil kuckót biztosító jókora lakóautóval vágtunk neki családosan egy több országon átívelő 1300 kilométeres útnak. És most már tudjuk, Ausztria, Szlovénia és Horvátország a nyári főszezon után sem megvetendő, sőt!
hvg.hu
255 napja
Rakéta a mérlegen – BMW M5
Csodálatos őszi színekben pompázik az erdő a Grosser Arber csúcsa közelében kanyargó szerpentin mellett, de az M5-ös BMW vaskos kormánya mögül ez csak egy színes masszává olvadó díszlet. Gázra úgy rántja maga mögé az egész világot a 727 lóerő, mintha egy bőrbe varrt gigantikus ólomlövedék hasítana.
player.hu
255 napja
Viszlát régi A4, szia új A5! Meghajtottuk a szuperokos lámpás, 6 hengeres új Audi S5-öt
30 év után eddigi formájában megszűnt létezni az egyik legnépszerűbb Audi, az A4, melynek utódja mostantól A5 névre hallgat és elképesztő technikával támad. Nizza környékén ismerkedtünk meg a vadonatúj A5-tel, és hajtottuk meg annak sportosabb S5-ös verzióját.
hvg.hu
258 napja
Ez lesz a következő nagy dobás – Audi A5 és S5
Vigyorogva tűzöm rá a kanyarra az S5-öst, mert a Nizza feletti csodálatos szerpentinen hamar kiderült, hogy ez az alapjaiban új autó is egy tökéletes Audi. A kormánnyal kiválasztom az irányt, a gázpedállal pedig a tempót, a többit már intézi a gép.
player.hu
258 napja
Pokoli mennyország: a világ legveszélyesebb közútján, a Nordschleifén száguldottunk
Az Eifel hegység brutális vonalvezetésű 20,832 kilométeres aszfaltcsíkját nagy tempóval megélni és sikeresen túlélni egyaránt földöntúli élmény. Az eszeveszett tempójú és nem kicsit veszélyes versenypályás élményeket egy kis japán méregzsákkal, a GR Yaris-szal zsebeltük be.
hvg.hu
264 napja
Tartalomhoz a forma – Peugeot E-3008-teszt
Harmadik generációjára szó szerint alapjaiban változott meg a Peugeot kompakt crossovere, hiszen elsősorban elektromos autónak tervezték, de azért hibridet is kínálnak belőle. Látványos formáján és extravagáns részletein túl mindennapi elektromos autónak sem utolsó az új E-3008.
player.hu
265 napja
A legújabb Cuprát vezetve megtudtuk, mit veszít az emberiség, ha nem lesz több erős, benzines autó
Az űrből is látszik a Győrben gyártott Terramar SUV legerősebb kivitelének ökológiai lábnyoma. A csúcsváltozatot bombasztikus élmény vezetni, de aki szívén viseli a bolygó sorsát, az vehet belőle plug-in hibridet is, ami beéri 100 kilométerenként fél liter benzinnel.
telex.hu
267 napja
Fordswagen: teszten a már csak villanyt kérő vadonatúj Ford Explorer
Bár sem a külseje, sem a belseje alapján nem igazán sejthető, az új Ford Explorer tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás Volkswagen ID.4. Egy 340 lóerős összkerekes és nagy aksis példányt fogtunk vallatóra.
hvg.hu
276 napja
Subaru Forester 2024 teszt: kalandoroknak tervezve
Európában is bemutatták az új Subaru Forestert, amely – bár műszakilag jelentősen megújult – a határozott karakteréből mit sem vesztett. A már jól bevált állandó összkerékhajtással, legendás boxermotorral és meggyőző terepképességekkel érkező modell aktív életmódot folytató vásárlókat szólít meg, akik nem félnek letérni az aszfaltútról, de a minőségi beltérről és a biztonsági extrákról sem akarnak lemondani. Ha egy túra úgy alakul, hogy nincs kedve a társaságnak éjszakára hazamenni, akkor sem kell rögtön szállás után nézni: akár ágy és sötétítőszett is rendelhető a modellhez. Sokak számára nem tűnik elsőszámú választásnak egy Subaru, pedig magabiztosan veheti fel a versenyt a konkurensekkel, a 8 éves, kilométerkorlátozás nélküli garancia pedig a piac egyik legjobb vételévé teheti.
portfolio.hu
277 napja
Estélyre és földbirtokra ugyanazzal a kombival – Mercedes-Benz E 300 de All-Terrain-teszt
Az értelmetlenül sok szabadidő-autó mellett méltatlanul kevés emelt kombi van a piacon. Az új E-osztálynak ez a változata könnyen megszeretteti a kategóriát, a plug-in hibriddel utazni is nagyon jó, váratlanul megállni sokkal kevésbé kellemes.
player.hu
278 napja
Új Audi győri motorral: első kilométerek a 29 millió forintos varázsszőnyeggel
Az új Q6 e-tront Ingolstadtban szerelik össze, ahol kicsit sok műanyag jutott a bőrkárpitozás mellé a kijelzőkkel telerakott utastérbe, de a 2,4 tonnás elektromos SUV így is tudja, amit egy új Auditól elvárunk.
telex.hu
282 napja