Szijjártó Péter: 2025 végére elkészül a Budapest–Belgrád vasútvonal modernizálása
Egy valóban versenyképes, rövid idejű vonatút vezet majd a két város között.
magyarnemzet.hu
44 napja
Ettől félünk
A volt főjegybankár családja a jegybank pénzéből meglovasított egy euróban számolva is milliárdos összeget. Ez a sztori Szomália-Alsótól Svájcig mindenütt a világon hetekig címlapsztori lenne – mindenhol, kivéve a Fidesz által uralt magyar nyilvánosságot. Az évi 140 milliárdunkat elherdáló „közmédia” ingerküszöbét ugyanúgy nem érte még el a világbotrány, mint az évente úgy négyszáz milliárdnyi közvagyonból fenntartott pártsajtóét, beleértve az összes megyei lapot, az Origót, a TV2-t, a Magyar Nemzetet és az országos rádiókat. A magyar választók fele-kétharmada máig nem tud arról, amit egyébként a kormányfüggetlen média az elmúlt tíz évben minden részletre kiterjedően feltárt: hogy hogyan lett a Matolcsy-família köreiben Porsche- és Ferrari-gyűjtemény, New York-i luxuslakás, százmilliós karóra a végső soron a bajba jutott devizahitelesektől ellopott forintokból. Mint ahogy arról sem - hogy egy egészen friss esetet említsünk -, hogy Nagy Márton gazdasági miniszter bejelentése, miszerint megszerezte a forrást a Budapest-Belgrád vasút továbbépítésére, újabb kínai hitelfelvételt és további eladósodást jelent, ismeretlen feltételekkel.
nepszava.hu
97 napja
Tíz évvel a Budapest–Belgrád bejelentése után a kormány észrevette a térképen Szegedet
A végéhez közeledik a Budapest–Belgrád-vasútvonal újjáépítése, amire 800 milliárd forintot költ el Magyarország. A kormány időközben bejelentette egy párhuzamos vasútvonal megépítését is, és most az is egyértelműen látszik, miért nem akartak elállni a nekünk nem túl előnyös beruházástól.
telex.hu
209 napja
Rejtélyes kiskőrösi lezárás: tagad a TEK, hallgat a Mészáros-cég
A Testőr Kft. szerint a TEK rendelt el lezárást, hogy Szijjártó Péter és Mészáros Lőrinc nyugodtan nézegethesse a Budapest–Belgrád vasútvonal építését. A TEK szerint ez nem igaz.
nepszava.hu
268 napja
Tíz kilométert kerültek a tanyasi emberek, hogy Szijjártó Péter és Mészáros Lőrinc nyugodtan avathasson
Azért, hogy zavartalan legyen a miniszteri és oligarchai megtekintés, nem csak a helybelieket tartották távol, hanem a független sajtót is.
nepszava.hu
269 napja
Szijjártó Péter lejattolt Mészáros Lőrinccel, miközben bejelentette: új korszak kezdődik – fotók
Szijjártó Péter Mészáros Lőrinccel kezet fogva jelentette be, jövő év végére már teljesen kész lesz a Budapest-Belgrád vasútvonal magyarországi szakasza. A külgazdasági és külügyminiszter szerint ez egy új korszak lesz a két nagyváros közötti vasúti közlekedésben. A gépbemutatón ott volt Sárváry István, a V-Híd Zrt. vezérigazgatója és Budai Gyula miniszteri biztos, a Fidesz országgyűlési képviselője is.
blikk.hu
270 napja
Fontos mérföldkőhöz ért a Budapest–Belgrád vasútvonal építése
Jövőre elkészülhet az ország legnagyobb vasúti beruházása.
270 napja
Gulyás Gergely: Nagyon óvatosnak kell lenni, ha más országok döntését minősítjük
A Miniszterelnökség-minisztert Orbán Balázs Ukrajna témájú megszólalásairól, a volt III/III-as Horváth József Szuverenitásvédelmi Hivatal-beli szerepéről és Orbán Viktor apjának vasútfelújítási sikereiről kérdezte a 444.
444.hu
276 napja
A szupertitkos kínai vasút: mindannyiunkat eladósít, de az Orbán család tovább gazdagodik belőle
A Budapest-Belgrád vasútvonal felújítása a valaha volt legnagyobb vasútfejlesztés Magyarországon, de a részleteiről a magyarok szinte semmit nem tudhatnak - azt sem, hogy ez miért lesz jó nekünk. Most belső dokumentumokból megtudtuk: az építkezéshez Orbánék bányájából szállítanak követ.
444.hu
293 napja
Elindul a forgalom a Budapest-Belgrád vasútvonal egy szakaszán
Nagy előrelépés a Budapest–Belgrád vonalon.
314 napja
Viszonylag olcsón jutunk csúcstechnológiához – mondta Lázár János a 850 milliárd forint fölött járó Budapest–Belgrád-vasútvonalról
Hosszú interjúban beszélt az építési és közlekedési miniszter a kínai kapcsolat fontosságáról, az ukrajnai háborúról, a vasút- és autópálya-építkezésekről, az elmúlt tíz év előkészítetlen és átgondolatlan állami beruházásairól, de új nevet adott a rákosrendezői fejlesztésnek is.
hvg.hu
411 napja
Orbán Viktor és Sulyok Tamás ünnepélyes ceremóniával fogadta a kínai elnököt
A Magyarországra látogató Hszi Csin-pinget mindketten fogadták, az államfő meglehetősen baráti fogadtatásban részesült, és már meg is invitálta Pekingbe a köztársasági elnököt.
423 napja
Felkészül a Budapest-Belgrád vasút: egyre inkább elmélyülnek a szerb-kínai gazdasági kapcsolatok
Nemcsak Magyarország, de hazánk déli szomszédja is szívesen üzletel Kínával. A Budapest-Belgrád vasútvonal pedig zászlóshajó-projektként az első háromoldalú megállapodás.
425 napja
Egyszerűsített eljárásban, hosszabbított időre hívná be a kormány a vendégmunkásokat a Paks II. és a Budapest–Belgrád vasútvonal projektre
Előbbinél túlnyomórészt orosz, utóbbinál szinte kizárólag kínai dolgozókról lehet szó, akik a családjuknak is kérhetnének tartózkodási engedélyt, szintén egyszerűsített eljárásban.
hvg.hu
440 napja
A Budapest-Belgrád vasútvonalról tárgyalt egy kínai delegációval Nagy Márton
A nemzetgazdasági miniszter fontos kínai delegációt fogadott a hivatalában.
443 napja
Menü