Miként formálja a minimalista divatirányzat a márkalogókat? - Beszélgetés Serfőző Péter brandstratégával
Visszatekintve egyre feltűnőbb, hogy mennyire máshogy néztek ki a márkák logói gyerekkoromban. Színesebbek, karakteresebbek voltak, vastagabb vonalakkal és erőteljesebb jelenléttel. Az évek során internetes fórumokat olvasgatva vált világossá a kontraszt a régi és a mostani márkamegjelenések között.
blikk.hu
95 napja
„Túlfogyasztással az idősebb generációk által megélt hiányt akarjuk kompenzálni” - Pitenyák Boglárka tervezővel beszélgettünk
A divatipar folyamatosan változik, és az utóbbi években - látszólag - egyre nagyobb teret nyer a testpozitivitás, az inkluzivitás, valamint az egyénre szabott megoldások keresése. Az adaptív divat azonban tovább megy: célja, hogy mindenki számára elérhető, kényelmes és funkcionális öltözeteket biztosítson, függetlenül a testalkattól, mozgáskorlátozottságtól vagy egyéb egyéni igényektől.
blikk.hu
96 napja
Stílus és sebesség: A divat autóipari kalandozásai
A kollaboráció akkor igazán sikeres, ha önazonos, és mindkét fél egyenlő mértékben érvényesül – erre tanított minket Justin Haynes divattervező az életmű díja és New Balance kollaborációja kapcsán készített interjúban. A divat pedig a legtöbb társművészeti és design-területtel szoros összefüggésben áll, emlékezzünk csak vissza a bútorgyártók és divattervezők legizgalmasabb együttműködéseire, vagy a Tiffany & Co ékszerház építészek által tervezett mikrokollekcióira.
blikk.hu
96 napja
Menü