„Túlfogyasztással az idősebb generációk által megélt hiányt akarjuk kompenzálni” - Pitenyák Boglárka tervezővel beszélgettünk
A divatipar folyamatosan változik, és az utóbbi években - látszólag - egyre nagyobb teret nyer a testpozitivitás, az inkluzivitás, valamint az egyénre szabott megoldások keresése. Az adaptív divat azonban tovább megy: célja, hogy mindenki számára elérhető, kényelmes és funkcionális öltözeteket biztosítson, függetlenül a testalkattól, mozgáskorlátozottságtól vagy egyéb egyéni igényektől.
blikk.hu
96 napja
Divatipari egyesülés van készülőben
A Zalando tavaly óta dolgozik az About You megszerzésén, és most már ők a kisebb fast fashion cég többségi tulajdonosai.
infostart.hu
121 napja
Bekebelezi az egyik népszerű fashion cég a másikat
Az About You fő tulajdonosai elfogadták a Zalando célárnál magasabb ajánlatát.
infostart.hu
207 napja
Bekebelezi riválisa az About You-t, így érinti majd a rendeléseket
Erősíti pozícióit az európai online piacon a német Zalando: a két online márka továbbra is külön-külön fog létezni. A német online divatáru-kiskereskedő, a Zalando 1,2 milliárd euróért
economx.hu
207 napja
Hatalmas üzlet a láthatáron, rengeteg magyart érint
Szerdán bejelentette a német Zalando, hogy 1,1 milliárd euróért felvásárolja riválisát, az About You-t.
mandiner.hu
207 napja
A sport lendítette fel a Zalando profitját
A Zalando online divatpiac kedden meghaladta az elemzői becsléseket a negyedéves profitra vonatkozóan, köszönhetően a sport, szépségápolás és designer kategóriák növekedésének, valamint
economx.hu
334 napja
Jöttek a meglepetések a járvány után – Mi történik a boltokban?
A koronavírus-járvány kitörésével a mindennapjaink részévé vált az online vásárlás. Még azok is rákényszerültek, akik azelőtt nem éltek a webshopok és appok adta „otthon, a kanapém kényelméből bevásárolok” lehetőségével. A trendforduló hatására a kiskereskedelmi értékesítés online térben bonyolított aránya jelentősen megugrott (amit természetesen a fizikai boltok bezárása is „segített”), és felmerült a nagy kérdés, hogy a pandémia utáni világban milyen szinten fog ez stabilizálódni. A járvány lecsillapodása és a karantén vége óta eltelt időben az ezzel kapcsolatos vélemények folyamatosan formálódtak, de talán most már tisztábban látszanak a trendek.
portfolio.hu
486 napja
Komoly fordulat jön a C&A-nál
A C&A megszünteti az online piacterekkel való partnerséget, hogy a növekedés érdekében a digitális csatornákra és a hűségprogramra összpontosítson - közölte a Retail Detail .
portfolio.hu
528 napja
Menü