Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II

Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II

A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.

#teszt #microsoft #videokártya #5 #2 #directx #unreal #sugárkövetés #dxr #bejárás #hellblade #engine #programozható #raytracing

prohardver.hu logoprohardver.hu

410 napja

Nem igazán a DirectX Ray Tracingről szól a Microsoft új szabadalma

Nem igazán a DirectX Ray Tracingről szól a Microsoft új szabadalma

Egyelőre egy érdekes metódust javasol csak a cég, ami természetesen működhet, de nem a közeljövőben.

#teszt #microsoft #jövő #szabadalom #videokártya #api #directx #bvh #dxr #ray #tracing

prohardver.hu logoprohardver.hu

467 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü