Jön a DirectX Raytracing 1.2, de nem sok újítást hoz
A neurális leképezés kapcsán is kiderült, hogy melyik shader modellbe kerül majd be.
prohardver.hu
107 napja
Megmenti a kevés VRAM-mal rendelkező VGA-kat a Sampler Feedback?
A Half-Life 2 RTX először implementálta ezt a szabványos API-kban régóta elérhető funkciót, de csak a régi kód miatt csökkenti a memóriahasználatot.
prohardver.hu
108 napja
Hamarosan gyorsulhatnak a DirectX 12-es programok
A Runtime Bypass képesség ráadásul mindenkinek és minden alkalmazásnak hasznos lesz.
prohardver.hu
136 napja
Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
Az Agility SDK 1.716.0-preview csomagja bevezette a Tight Alignment lehetőséget.
prohardver.hu
151 napja
Megkapta a DLSS 4-et a 3DMark DLSS tesztje
A frissítés ingyenes a 3DMark Advanced Editionnel rendelkező felhasználók számára.
prohardver.hu
153 napja
Can it run Crysis? – így teljesít gaming alatt a Snapdragon X Elite notebook
Kipróbáltuk, fut-e a snapdragonos Asus Zenbook A14-en a Crysis és néhány kedvenc PC-s játékunk. Nem erre számítottunk.
pcwplus.hu
158 napja
A egyedi felskálázás érdekli leginkább az ipart a neurális leképezés kapcsán
Bár a kooperatív vektor képesség sok dologra használható, mégis az FSR, XeSS és DLSS kiváltására irányul a legnagyobb figyelem.
prohardver.hu
171 napja
Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
Még kisebb többletterheléssel jöhetnek, így a mostaninál is hardverközelibb lehet a megközelítés.
prohardver.hu
198 napja
Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
Először adtak ki olyan nagy költségvetésű játékot PC-re, amely a címben említett minimum követelménnyel rendelkezik.
prohardver.hu
213 napja
Nem igazán reklámozott képesség lesz az új Arc sorozat legnagyobb előrelépése
A memóriamenedzsment is jóval kedvezőbb lesz az aktuális generációhoz viszonyítva.
prohardver.hu
220 napja
Végre meghozta a DirectX 12 támogatását a Moore Threads
A cég friss meghajtója ezzel 500-nál is több játék futtatását teszi lehetővé.
prohardver.hu
262 napja
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
prohardver.hu
286 napja
Elérhető a Radeon Anti-Lag 2 fejlesztőkörnyezete
A frissen kiadott SDK DirectX 11 és 12 API-hoz kínál támogatást.
prohardver.hu
300 napja
Ezért nincs még DirectX 13
Olyan mintha megállt volna a DirectX fejlődése, pedig szó sincs erről, csak apró lépésekben halad.
prohardver.hu
311 napja
Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
A felskálázási eljárások támogatását egyszerűsítő rendszer a jövő lehetőségeire is gondolt.
prohardver.hu
402 napja
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
prohardver.hu
410 napja
Már gyártófüggetlenül is nyomoz az alkalmazás-összeomlások után az AMD
A korábbi Radeon GPU Detective után egy Breadcrumbs nevű fejlesztést hozott a cég.
prohardver.hu
466 napja
Nem igazán a DirectX Ray Tracingről szól a Microsoft új szabadalma
Egyelőre egy érdekes metódust javasol csak a cég, ami természetesen működhet, de nem a közeljövőben.
prohardver.hu
467 napja
Publikusan is kihasználható a Work Graphs
A Microsoft új csodafegyvere nagymértékben javíthatja a GPU-k etetésének hatékonyságát.
prohardver.hu
481 napja
Előre megszellőztette az Intel az érkező Arc driverét
A vállalat nagy előrelépést ígér számos DirectX 11-es játékban.
prohardver.hu
529 napja
Menü