Jön a DirectX Raytracing 1.2, de nem sok újítást hoz
A neurális leképezés kapcsán is kiderült, hogy melyik shader modellbe kerül majd be.
prohardver.hu
107 napja
Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
Még kisebb többletterheléssel jöhetnek, így a mostaninál is hardverközelibb lehet a megközelítés.
prohardver.hu
198 napja
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
prohardver.hu
286 napja
Ezért nincs még DirectX 13
Olyan mintha megállt volna a DirectX fejlődése, pedig szó sincs erről, csak apró lépésekben halad.
prohardver.hu
311 napja
Valós idejű tartalomgenerálást hoz az új Work Graphs
A shader modell 6.9-cel érkező újítás új szintre emelheti pályatervezést a játékokban.
prohardver.hu
317 napja
Bizonytalan időre elbukott egy nagyon várt DirectX funkció
A Wave Matrix a shader modell 6.7 és 6.8 után a 6.9-es verziónak sem lesz a része.
prohardver.hu
325 napja
Segíthetne a GPU-knak a legmostohábban fejlesztett shader modell funkció
A Wave Matrixot eredetileg a shader modell 6.7-hez tervezték, de még a 6.8-ban sem lesz benne.
prohardver.hu
345 napja
Publikusan is kihasználható a Work Graphs
A Microsoft új csodafegyvere nagymértékben javíthatja a GPU-k etetésének hatékonyságát.
prohardver.hu
481 napja
Készül a DirectSR API-val a Microsoft
Az új fejlesztéssel egyszerűbben implementálhatók a eltérő felskálázó eljárások.
prohardver.hu
493 napja
Menü