Elérhető a Radeon Anti-Lag 2 fejlesztőkörnyezete
A frissen kiadott SDK DirectX 11 és 12 API-hoz kínál támogatást.
prohardver.hu
300 napja
Befutott a FidelityFX Super Resolution 3.1 forráskódja
Ez a FidelityFX SDK 1.1 részeként jelent meg, és az Unreal Engine 5-höz is elkészült a megfelelő modul.
prohardver.hu
356 napja
Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
Az új eljárás részben a játékba lesz integrálva, de meghajtóoldali támogatás is kell hozzá.
prohardver.hu
409 napja
Jön a FidelityFX Super Resolution 3 továbbfejlesztése
Az FSR 3.1 számos újítást kínál, és a Ratchet & Clank: Rift Apart című játékban debütál majd.
prohardver.hu
472 napja
Megmérte a Work Graphs előnyét az AMD
A hagyományosnak számító ExecuteIndirect módszerhez viszonyítva számottevő a gyorsulás.
prohardver.hu
473 napja
Javítja a kódellenőrzést az Avalanche és az AMD
A nyílt forráskódú GPU Reshape a GPUOpen részeként szerezhető be.
prohardver.hu
522 napja
Menü