Félreértések az FSR 4 és a PlayStation 5 Pro körül
Mark Cerny nézete teljesen reális a teljes értékű algoritmus futtatásával kapcsolatban.
prohardver.hu
48 órája
Félreértések az FSR 4 és a PlayStation 5 Pro körül
Mark Cerny nézete teljesen reális a teljes értékű algoritmus futtatásával kapcsolatban.
gamepod.hu
48 órája
Natív FSR 3.1-et kapott a Microsoft DirectSR API
Az Agility SDK 1.715.1-preview csomagnak mostantól gyárilag része az AMD legmodernebb felskálázója.
prohardver.hu
255 napja
Végre meghozta a DirectX 12 támogatását a Moore Threads
A cég friss meghajtója ezzel 500-nál is több játék futtatását teszi lehetővé.
prohardver.hu
262 napja
HBM4-es fizikai szintű implementációt kínál a Rambus
A dizájnnal 10 Gbps-os adatátviteli teljesítmény érhető el, és ehhez hozzájön a kétszeres szélességű memóriabusz.
prohardver.hu
291 napja
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
prohardver.hu
438 napja
Előre megszellőztette az Intel az érkező Arc driverét
A vállalat nagy előrelépést ígér számos DirectX 11-es játékban.
prohardver.hu
529 napja
Menü