Döcög az elektromos közlekedés térnyerése Szerbiában
Szerbiában még gyermekcipőben jár az elektromos közlekedés. Egyelőre csak elektromos kerékpárokból van nagyon sok az országban.
318 napja
Kiakadtak Kínában az elektromos járműveket sújtó uniós importvám miatt
Határozottan bírálta szerdán a Kínai Autógyártók Szövetsége (CAAM), hogy az Európai Bizottság jelentős importvámmal sújtotta a kínai elektromos járművek importját, igaz egy tegnapi újabb lépéssel jelképesen csökkentették azokat három gyártó esetén.
portfolio.hu
321 napja
Nagy Márton: A lakhatás fontosabb, mint a fogyasztás
Nagy Márton elárulta azt is, hogy mi lehet a fogyasztási puzzle megoldása.
321 napja
Tavalyhoz képest másfélszeresére nőtt az elektromosautó-töltőállomások száma
Kína elektromosautó-töltőállomásainak hálózata az idei év első felében tovább bővült, az egy évvel korábbi másfélszeresére nőtt június végére az elektromosautó-piac gyors növekedésével párhuzamosan.
portfolio.hu
341 napja
Ambiciózus a kormány 11 pontos javaslata az elektromos autózás fellendítésére
A 11 pont érdemben segítené a villanyautózás elterjedését.
totalcar.hu
362 napja
Elektromobilitás: fontos tárgyaláson vett részt Nagy Márton
A nemzetgazdasági miniszter a legnagyobb gyártók képviselőivel egyeztetett.
mandiner.hu
382 napja
Nagy Márton: az elektromos autózás jelenti a jövőt – ehhez kell az akkumulátoripar
A legnagyobb dél-koreai akkumulátorgyártókkal tárgyalt Nagy Márton.
389 napja
Tévhitek és tények az elektromos autózásról
A Bosch előrejelzése szerint 2030-ra az eladott új autók 70 százaléka elektromos lehet Európában.
396 napja
Az akkumulátorcsere-állomások már nem a távoli jövőt jelentik
Zöldítési akciótervvel készül a magyar kormány.
412 napja
Óriási a baj az iváncsai akkugyárban: se megrendelés, se termelés az elektromos autóipar válsága miatt
Magyarországra is begyűrűzött az európai autóipar válsága. Olyannyira visszaestek megrendelések a dél-koreai Sk Innovation Iváncsán gyártott akkumulátorai iránt, hogy a munkavállalók kétharmadától kellett megválniuk.
420 napja
Azzal vádolja Európa Kínát, amivel a saját autóiparát naggyá tette évtizedekkel ezelőtt – még így is az elektromos átállásé a jövő
A szakértő szerint a hullámvölgyek ellenére is az elektromos autózásé a jövő.
438 napja
Az elektromosautó-gyártás jövőjéről egyeztetett Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter Németországban
Hazánk álláspontja szerint fokozni szükséges a digitalizációt, a támogatáspolitikát célzottabbá kell tenni, valamint olyan új egységes európai iparstratégiára van szükség, amely az ágazati szereplők véleményén alapszik.
hirtv.hu
448 napja
A Dacia piacra dobta új elektromos modelljét
Az új Spring modellt nyáron kezdik forgalmazni.
503 napja
Már nincs olyan messze az olcsóbb villanyautó
Új cellakémiával működő, fineszesebben felépített, nagyobb hatótávot, gyorsabb töltést vagy alacsonyabb költségeket ígérő akkucellák jelenhetnek meg szériaautókban a következő években. Merre fejlődhet a villanyautók legfontosabb alkotóeleme? The post Már nincs olyan messze az olcsóbb villanyautó first appeared on Vezess .
vezess.hu
503 napja
Kamionvillamosítás Amerikából: tegyünk egy nagy akkut és két hajtott kereket a vontató és a rakomány közé!
A Revoy egyszerű és szellemes megoldása mindenféle átalakítás nélkül állítja át elektromos hajtásúra a kamionokat, de tartunk tőle, hogy a gazdasági matek nem minden fuvarozónak jön ki pozitívra ezzel a trükkel.
raketa.hu
524 napja
Európai Detroit jöhet létre – az elektromosautó-gyártás munkahelyek tízezreit veszélyezteti Csehországban és Szlovákiában
Nemcsak a gyártóbázisok, hanem az egész beszállítói hálózat rendelésállománya nullázódhat le egy pillanat alatt, ha a menedzserek nem lépnek időben.
546 napja