Egyre több cég szervezi ki az ügyfélszolgálatot: nagyot nőtt a piacvezető magyar call center
Közzétette első féléves beszámolóját Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Piaci helyzetük stabilitását jól mutatja, hogy árbevételük 2,79 milliárd forintra nőtt, ami 63,3%-os emelkedést jelent 2023 első félévéhez viszonyítva.
portfolio.hu
291 napja
Rákapcsolt a legnagyobb magyar call center: év végére már 750-en is dolgozhatnak náluk
Két éve lépett tőzsdére az eSense: a call center-szolgáltatásokkal, munkaerőkölcsönzéssel foglalkozó cégcsoport nemrég tette közzé első, teljes évre vonatkozó beszámolóját. A 2023-as év intenzív üzleti tevékenységet, ezzel pedig erős növekedést hozott a cégcsoport számára, ugyanakkor a gyorsan változó és növekvő piac komoly kihívások elé is állította a vállalatot.
portfolio.hu
448 napja
Menü