Új korszak kezdődik az ügyfélkiszolgálásban a magyar biztosítási piacon
A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető Call Center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit.
piacesprofit.hu
17 napja
Többségi tulajdont vásárolt a Hungarikum az ország egyik legnagyobb call center szolgáltatójában
A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja.
portfolio.hu
17 napja
Három cég összefogása megoldja a mesterséges intelligenciával folytatott hívások legnagyobb problémáját
Egyrészt hatalmas technológiai ugrást hoztak össze az érintettek, ugyanakkor 350 call centeres dolgozó már elvesztette miattuk az állását.
pcwplus.hu
31 napja
Olyan meggyőzően telefonál a mesterséges intelligencia, hogy négyből hárman embernek hiszik
Három startup cégnek sikerült megoldani a mesterséges intelligenciával bonyolított telefonhívások legnagyobb problémáját: a késleltetést. Van olyan cég, ami már el is bocsátja 350 call centeres dolgozóját.
hvg.hu
32 napja
Az ukrán csalók rengeteg magyar embert károsítanak meg
Már 169 ukrán gyanúsítottat azonosított be a rendőrség, vannak köztük irányítók, szervezők és strómanok is, akik a bűnszervezet pénzmosó tevékenységét segítik.
mandiner.hu
38 napja
Forrnak az indulatok a hatalmas amerikai cég körül
A legnagyobb amerikai telekommunikációs vállalat kapcsán külföldre kiszervezett call centerekről, frusztrált ügyfélszolgálati dolgozókról, és éhbérről beszélnek. Úgy tűnik, hogy mostanában a „Verizon” és az „alkalmazott” kulcsszavak egészen megdöbbentő történetekkel szolgálnak. Először kiderült, hogy az amerikai nagyvállalat üzleteiben dolgozó alkalmazottak ugyanolyan frusztráló ügyfélszolgálati akadályokkal szembesülnek, mint maguk a vásárlók, és gyakran nekik is a saját call centerükre […]
techworld.hu
118 napja
Hosszú leállás jön az egyik magyar nagybanknál, erre készülhetnek az ügyfelek
Ezen a hétvégén, február 22-én szombat 14 óra és február 23-án vasárnap 20 óra között az elektronikus csatornákat érintő rendszerfejlesztést hajt végre a CIB, ezért több szolgáltatás leáll - közölte a bank a honlapján.
portfolio.hu
136 napja
Álhíresek és gazdagok - Így lopják el a pénzed az internetes csalók
Hogy vezetett el minket egy Bakáts téren parkoló McLaren az utóbbi évek egyik legnagyobb, határokon átívelő online pénzügyi csalásához? Milyen módszerekkel dolgoznak még ma is mások, akik Moldován András, Tatár Csilla vagy épp Magyar Péter arcával próbálnak pénzt lehúzni a magyar interetezőktől? A Lakmusz videója.
444.hu
213 napja
Bezárást és elbocsátásokat jelentett be a H&M
A vállalat még az idei év végéig bezárja a skóciai Edinbugh-ben működtetett call centerét, és elbocsát 150 alkalmazottat.
infostart.hu
230 napja
Annyi az ügyfélszolgálatosoknak? A Google a leggyorsabb Geminivel turbózza fel a vállalati kontaktközpontokat
A Google Cloud bejelentette, hogy a hatéves Contact Center AI ajánlatát új, végponttól végpontig tartó alkalmazássá alakítja át. A vállalat új nevet is adott a szolgáltatásnak, hogy hangsúlyozza a generatív mesterséges intelligencia technológiáknak – köztük a teljesen új Gemini 1.5 Flash-nek – a platformba történő integrálását. A cégek ugyanis még erőteljesebb AI-támogatást kapnak a különböző érintkezési pontokon az ügyfelek ügyes-bajos dolgainak kezeléséhez.
blikk.hu
283 napja
Egyre több cég szervezi ki az ügyfélszolgálatot: nagyot nőtt a piacvezető magyar call center
Közzétette első féléves beszámolóját Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Piaci helyzetük stabilitását jól mutatja, hogy árbevételük 2,79 milliárd forintra nőtt, ami 63,3%-os emelkedést jelent 2023 első félévéhez viszonyítva.
portfolio.hu
290 napja
Hatalmas rendőri akció: tucatnyi csalón ütöttek rajta a zsaruk, válogatott módszerekkel húzták csőbe az áldozataikat
A rendőrök 41 embert fogtak el, akik kifejezetten magyar állampolgárok sérelmére követtek el Magyarországra irányuló online csalásokat az AnyDesk letöltetésével. Eddig közel 360 millió forint kárt okoztak.
blikk.hu
394 napja
Kárpátalján is dübörög a Mátrix Projekt! – A kibermaffia elleni óriási siker magyar–ukrán rendőri együttműködésben (Videó)
Az eddigi legnagyobb, Magyarország ellen dolgozó kiberbűnöző maffiát számolták fel Kárpátalján a magyar és az ukrán rendőrök mintaszerű együttműködés keretében. A banki csalásokra szakosodott szervezett bűnözői csoport 41 tagját fogták el, akik magukat egy Magyarországon működő pénzintézet alkalmazottjainak adták ki. Az Anydesk alkalmazással hozzáfértek magyar emberek bankszámláihoz, amelyekről jogtalanul hajtottak végre utalásokat. Call centert működtetve […] A Kárpátalján is dübörög a Mátrix Projekt! – A kibermaffia elleni óriási siker magyar–ukrán rendőri együttműködésben (Videó) bejegyzés először a PestiSrácok jelent meg.
395 napja
Újdonságot vezetett be az OTP a telefonos hívásoknál
Új funkcióval bővült az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata: egy asszisztens segítségével az ügyfelek a nyomógombos menüválasztókban való keresgélés helyett élőszóban fogalmazhatják meg hívásuk témáját - közölte a bank. Az ügyfelek számára is látható digitális banki fejlesztésekről is szó lesz a Portfolio Financial IT konferenciáján, június 11-én. Regisztráció és részletek itt!
portfolio.hu
423 napja
Rákapcsolt a legnagyobb magyar call center: év végére már 750-en is dolgozhatnak náluk
Két éve lépett tőzsdére az eSense: a call center-szolgáltatásokkal, munkaerőkölcsönzéssel foglalkozó cégcsoport nemrég tette közzé első, teljes évre vonatkozó beszámolóját. A 2023-as év intenzív üzleti tevékenységet, ezzel pedig erős növekedést hozott a cégcsoport számára, ugyanakkor a gyorsan változó és növekvő piac komoly kihívások elé is állította a vállalatot.
portfolio.hu
447 napja
Menü