Új korszak kezdődik az ügyfélkiszolgálásban a magyar biztosítási piacon

Új korszak kezdődik az ügyfélkiszolgálásban a magyar biztosítási piacon

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető Call Center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit.

#hungarikum biztosítási alkusz #cégblog #call center #ügyfélkiszolgálás

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

17 napja

Az ügyfélszolgálatok fejlesztése kulcskérdés

Az ügyfélszolgálatok fejlesztése kulcskérdés

Személyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai cégek.

#ügyfélszolgálat #ügyfélfogadás #ügyfélkiszolgálás

origo.hu logoorigo.hu

465 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü